A Jägermeister új, intelligens csomagolását népszerűsítő kampányt indít az Egyesült Királyságban
A Jägermeister új, „The Secret is Ice Cold” (’A titok jéghideg”) elnevezésű promóciós kampányának középpontjában az aktív és intelligens csomagolás áll. A gyártó a kampányban arra bátorítja a fogyasztókat, hogy a Jägermeister palackokat tegyék a fagyasztóba, így felfedhetik azt a rejtett kódot, amellyel különleges nyereményeket nyerhetnek.
Amint az ital eléri az optimális -18ºC-os hőmérsékletet, a palack hőmérséklet-érzékeny hátsó címkéjén egy titkos kód válik láthatóvá, amelyet a fogyasztók egy kapcsolódó weboldalon ellenőrizve, díjat nyerhetnek. A promóciós címke készítőjének kilétét homály fedi, de az biztos, hogy ez egy újítás a termokróm tintával megerősített címkékhez képest, amelyeket több nagy alkohol- és üdítőitalmárka, így a Coors és a Coca-Cola is alkalmaz.
A márka 500.000 promóciós palackot bocsátott ki az Egyesült Királyságban, és az elérhető nyeremények száma meghaladja az 1500-at. A fődíj nyertese három barátjával ingyenesen vehet részt egy európai Jägermeister-fesztiválon. A további nyeremények között vannak mini Jägermeister hűtőgépek, fagyasztók és 50 font értékű Jägershop online vásárlási utalványok, valamint márkázott felespoharak.
A nemrégiben Münchenben megrendezett Oktoberfest három évnyi szünet utáni visszatérését a Jägermeister egy a müncheni repülőtéren felállított pop-up üzlettel ünnepelte, amely október 31-ig működik. A híres keserűlikőr készítéséhez használt 56 gyógynövény, virág és gyökér ihlette „56-os kapu” (Gate 56) nevet viselő üzlettel a márka célja, hogy életre keltse a Jägermeister- és az Oktoberfest-élményt, és az utazókat bulihangulatba hozza.
Hans Vogt, a Mast-Jägermeister customer development igazgatója kifejtette: „A Jägermeister a legfrissebb IWSR-adatok szerint [az IWSR Top 20 International Premium Spirits Brand Lines 2022 című kiadványából] a nyolcadik legkelendőbb márka, ami bizonyítékul szolgál arra, hogy a márka valóban prémium, és tükrözi a világjárvány során a fogyasztók és az ügyfelek iránti elkötelezettségünket is. Tovább invesztálunk, igyekszünk szem előtt maradni, és várakozással tekintünk a növekedés további felgyorsítása elé.”
A vállalat szerint a „Secret is Ice Cold” csomagolástechnológia és promóció nem csupán a fogyasztók bevonását szolgálja, de egyben hangsúlyozza a márkaüzenetet, mely szerint az ital jéghidegen a legjobb. A nyereményjátékot a vállalat a közösségi médiaplatformokon (Facebook, YouTube, Instagram Twitter), valamint sajtóban támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >Tesco kampány az egészségesebb táplálkozásért – ingyen gyümölcs gyerekeknek
Új kampányt indított a Tesco az Egyesült Királyságban a gyümölcs-…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >