A hűtlenkedő vásárló többet költ – a konkurenciánál
Az ár, egy-egy promóció, a kényelem, valamint a szélesebb választék miatt könnyen elpártolók általában a magasabb jövedelműek közül kerülnek ki, és harmadával többet költenek, mint egy lojális vásárló – derül ki az IBM USA-ban végzett kutatásából.
Az apadó bevételek és
a munkanélküliség veszélyei miatt
megváltoztak az amerikaik vásárlói
szokásai, sokkal körültekintőbben vásárolnak
mint korábban, és amire nincs feltétlenül
szükségük, az nem kerül a kosarukba. A 30 ezer
amerikai megkérdezésével készült
felmérés szerint a vásárlók 90
százaléka költ kevesebbet mint 2007-ben, 40
százalékuk választ olcsóbb termékeket,
mint korábban, 60 százalékuk igyekszik
leértékeléskor vásárolni.
Az IBM által felfedezett
„hűtlenkedő” kategóriába tartozó vásárlók
könnyen elpártolnak a korábban megszokott
üzletüktől, ha valahol jobb választékot,
promóciókat találnak. 45 százalékuk
általában többet költ az új helyen
mint régi megszokott üzletében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >