A hűtlenkedő vásárló többet költ – a konkurenciánál
Az ár, egy-egy promóció, a kényelem, valamint a szélesebb választék miatt könnyen elpártolók általában a magasabb jövedelműek közül kerülnek ki, és harmadával többet költenek, mint egy lojális vásárló – derül ki az IBM USA-ban végzett kutatásából.
Az apadó bevételek és
a munkanélküliség veszélyei miatt
megváltoztak az amerikaik vásárlói
szokásai, sokkal körültekintőbben vásárolnak
mint korábban, és amire nincs feltétlenül
szükségük, az nem kerül a kosarukba. A 30 ezer
amerikai megkérdezésével készült
felmérés szerint a vásárlók 90
százaléka költ kevesebbet mint 2007-ben, 40
százalékuk választ olcsóbb termékeket,
mint korábban, 60 százalékuk igyekszik
leértékeléskor vásárolni.
Az IBM által felfedezett
„hűtlenkedő” kategóriába tartozó vásárlók
könnyen elpártolnak a korábban megszokott
üzletüktől, ha valahol jobb választékot,
promóciókat találnak. 45 százalékuk
általában többet költ az új helyen
mint régi megszokott üzletében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >