A hűtlenkedő vásárló többet költ – a konkurenciánál
Az ár, egy-egy promóció, a kényelem, valamint a szélesebb választék miatt könnyen elpártolók általában a magasabb jövedelműek közül kerülnek ki, és harmadával többet költenek, mint egy lojális vásárló – derül ki az IBM USA-ban végzett kutatásából.
Az apadó bevételek és
a munkanélküliség veszélyei miatt
megváltoztak az amerikaik vásárlói
szokásai, sokkal körültekintőbben vásárolnak
mint korábban, és amire nincs feltétlenül
szükségük, az nem kerül a kosarukba. A 30 ezer
amerikai megkérdezésével készült
felmérés szerint a vásárlók 90
százaléka költ kevesebbet mint 2007-ben, 40
százalékuk választ olcsóbb termékeket,
mint korábban, 60 százalékuk igyekszik
leértékeléskor vásárolni.
Az IBM által felfedezett
„hűtlenkedő” kategóriába tartozó vásárlók
könnyen elpártolnak a korábban megszokott
üzletüktől, ha valahol jobb választékot,
promóciókat találnak. 45 százalékuk
általában többet költ az új helyen
mint régi megszokott üzletében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Uniós adó jöhet az ultrafeldolgozott élelmiszerekre és az alkoholos üdítőkre – készül az EU első kardiovaszkuláris akcióterve
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Baltikum felé nyit a magyar élelmiszerexport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ipari alkoholgyártás: sokkal több mindenben jelen van, mint gondolnánk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

