A hústermékek árához igazítja a saját márkás vegán termékek árait a Lidl Németországban
Egységesíti a Vemondo márkanév alatt forgalmazott sajátmárkás termékei árát a Lidl Németországban, így azok a jövőben megegyeznek a hasonló állati eredetű termékek áraival.
A Lidl közleményében azt írta, hogy meggyőződése szerint a tudatos és fenntartható fogyasztást csak úgy lehet ösztönözni, ha az azt támogató étrend megfizethető és mindenki számára könnyen hozzáférhető.
Az élelmiszer-kiskereskedők által kínált vegán-alternatív termékek általában drágábbak, mint a hasonló állati eredetű termékek – tette hozzá a diszkont.
A Lidl a rendszeres vásárlás ösztönzése érdekében a Vemondo termékeket állati eredetű társaik mellett helyezte el.
Növényi alapú alternatívák
– A Vemondo termékeink árának módosításával szeretnénk egyre inkább arra ösztönözni a vásárlókat, hogy kipróbálják a növényi alapú alternatívákat – anélkül, hogy az ár lenne a döntő szempont – magyarázta Christoph Graf, a Lidl Service GmbH & Co. KG termékekért felelős ügyvezető igazgatója.
– Csak azzal segíthetjük a fenntartható táplálkozásra való áttérést, ha lehetővé tesszük vásárlóink számára, hogy egyre tudatosabb és fenntarthatóbb vásárlási döntéseket hozzanak. Ehhez hozzátartozik szerintünk az is, hogy aktív párbeszédben maradunk német mezőgazdasági partnereinkkel, és folyamatosan fejlesztjük állati eredetű termékválasztékunkat az átláthatóság és a tartási módok tekintetében.
A vegánok és vegetáriánusok mellett az árkorrekciók a flexitáriánusoknak is szólnak – közölte a Lidl.
A Német Élelmiszerkereskedelmi Szövetség (BVLH) reprezentatív felmérése szerint a válaszadók 41%-a nyilatkozott úgy, hogy flexitáriánus, és csak alkalmanként eszik húst.
Emellett 43 százalékuk több növényi alapú élelmiszert vásárolna, ha azokat olcsóbban kínálnák – derült ki az adatokból.
A Lidl 2020-ban indította el a Vemondo márkát, amelynek célja, hogy a vásárlókat növényi alapú étrend választására ösztönözze.
Vegán választékában jelenleg – szezontól és különleges ajánlatoktól függően – mintegy 100 termék és 650 cikkelem található.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >Új TikTok-őrület a boltokban: jön a Lidlbe az Angel Hair csoki
A dubai csoki után újabb édes szenzáció tarol a közösségi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >