A hústermékek árához igazítja a saját márkás vegán termékek árait a Lidl Németországban
Egységesíti a Vemondo márkanév alatt forgalmazott sajátmárkás termékei árát a Lidl Németországban, így azok a jövőben megegyeznek a hasonló állati eredetű termékek áraival.
A Lidl közleményében azt írta, hogy meggyőződése szerint a tudatos és fenntartható fogyasztást csak úgy lehet ösztönözni, ha az azt támogató étrend megfizethető és mindenki számára könnyen hozzáférhető.
Az élelmiszer-kiskereskedők által kínált vegán-alternatív termékek általában drágábbak, mint a hasonló állati eredetű termékek – tette hozzá a diszkont.
A Lidl a rendszeres vásárlás ösztönzése érdekében a Vemondo termékeket állati eredetű társaik mellett helyezte el.
Növényi alapú alternatívák
– A Vemondo termékeink árának módosításával szeretnénk egyre inkább arra ösztönözni a vásárlókat, hogy kipróbálják a növényi alapú alternatívákat – anélkül, hogy az ár lenne a döntő szempont – magyarázta Christoph Graf, a Lidl Service GmbH & Co. KG termékekért felelős ügyvezető igazgatója.
– Csak azzal segíthetjük a fenntartható táplálkozásra való áttérést, ha lehetővé tesszük vásárlóink számára, hogy egyre tudatosabb és fenntarthatóbb vásárlási döntéseket hozzanak. Ehhez hozzátartozik szerintünk az is, hogy aktív párbeszédben maradunk német mezőgazdasági partnereinkkel, és folyamatosan fejlesztjük állati eredetű termékválasztékunkat az átláthatóság és a tartási módok tekintetében.
A vegánok és vegetáriánusok mellett az árkorrekciók a flexitáriánusoknak is szólnak – közölte a Lidl.
A Német Élelmiszerkereskedelmi Szövetség (BVLH) reprezentatív felmérése szerint a válaszadók 41%-a nyilatkozott úgy, hogy flexitáriánus, és csak alkalmanként eszik húst.
Emellett 43 százalékuk több növényi alapú élelmiszert vásárolna, ha azokat olcsóbban kínálnák – derült ki az adatokból.
A Lidl 2020-ban indította el a Vemondo márkát, amelynek célja, hogy a vásárlókat növényi alapú étrend választására ösztönözze.
Vegán választékában jelenleg – szezontól és különleges ajánlatoktól függően – mintegy 100 termék és 650 cikkelem található.
Kapcsolódó cikkeink
A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >