A hústermékek árához igazítja a saját márkás vegán termékek árait a Lidl Németországban
Egységesíti a Vemondo márkanév alatt forgalmazott sajátmárkás termékei árát a Lidl Németországban, így azok a jövőben megegyeznek a hasonló állati eredetű termékek áraival.
A Lidl közleményében azt írta, hogy meggyőződése szerint a tudatos és fenntartható fogyasztást csak úgy lehet ösztönözni, ha az azt támogató étrend megfizethető és mindenki számára könnyen hozzáférhető.
Az élelmiszer-kiskereskedők által kínált vegán-alternatív termékek általában drágábbak, mint a hasonló állati eredetű termékek – tette hozzá a diszkont.
A Lidl a rendszeres vásárlás ösztönzése érdekében a Vemondo termékeket állati eredetű társaik mellett helyezte el.
Növényi alapú alternatívák
– A Vemondo termékeink árának módosításával szeretnénk egyre inkább arra ösztönözni a vásárlókat, hogy kipróbálják a növényi alapú alternatívákat – anélkül, hogy az ár lenne a döntő szempont – magyarázta Christoph Graf, a Lidl Service GmbH & Co. KG termékekért felelős ügyvezető igazgatója.
– Csak azzal segíthetjük a fenntartható táplálkozásra való áttérést, ha lehetővé tesszük vásárlóink számára, hogy egyre tudatosabb és fenntarthatóbb vásárlási döntéseket hozzanak. Ehhez hozzátartozik szerintünk az is, hogy aktív párbeszédben maradunk német mezőgazdasági partnereinkkel, és folyamatosan fejlesztjük állati eredetű termékválasztékunkat az átláthatóság és a tartási módok tekintetében.
A vegánok és vegetáriánusok mellett az árkorrekciók a flexitáriánusoknak is szólnak – közölte a Lidl.
A Német Élelmiszerkereskedelmi Szövetség (BVLH) reprezentatív felmérése szerint a válaszadók 41%-a nyilatkozott úgy, hogy flexitáriánus, és csak alkalmanként eszik húst.
Emellett 43 százalékuk több növényi alapú élelmiszert vásárolna, ha azokat olcsóbban kínálnák – derült ki az adatokból.
A Lidl 2020-ban indította el a Vemondo márkát, amelynek célja, hogy a vásárlókat növényi alapú étrend választására ösztönözze.
Vegán választékában jelenleg – szezontól és különleges ajánlatoktól függően – mintegy 100 termék és 650 cikkelem található.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Megvette a The Nutriment Company a német BAF Petfoodot
Meg nem nevezett összegért vásárolta meg a svéd The Nutriment…
Tovább olvasom >Kevesebb kávét ittak tavaly a németek
A Német Kávészövetség (Deutscher Kaffeeverband) friss adatai szerint 2024-ben Németországban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >