A hústermékek árához igazítja a saját márkás vegán termékek árait a Lidl Németországban
Egységesíti a Vemondo márkanév alatt forgalmazott sajátmárkás termékei árát a Lidl Németországban, így azok a jövőben megegyeznek a hasonló állati eredetű termékek áraival.
A Lidl közleményében azt írta, hogy meggyőződése szerint a tudatos és fenntartható fogyasztást csak úgy lehet ösztönözni, ha az azt támogató étrend megfizethető és mindenki számára könnyen hozzáférhető.
Az élelmiszer-kiskereskedők által kínált vegán-alternatív termékek általában drágábbak, mint a hasonló állati eredetű termékek – tette hozzá a diszkont.
A Lidl a rendszeres vásárlás ösztönzése érdekében a Vemondo termékeket állati eredetű társaik mellett helyezte el.
Növényi alapú alternatívák
– A Vemondo termékeink árának módosításával szeretnénk egyre inkább arra ösztönözni a vásárlókat, hogy kipróbálják a növényi alapú alternatívákat – anélkül, hogy az ár lenne a döntő szempont – magyarázta Christoph Graf, a Lidl Service GmbH & Co. KG termékekért felelős ügyvezető igazgatója.
– Csak azzal segíthetjük a fenntartható táplálkozásra való áttérést, ha lehetővé tesszük vásárlóink számára, hogy egyre tudatosabb és fenntarthatóbb vásárlási döntéseket hozzanak. Ehhez hozzátartozik szerintünk az is, hogy aktív párbeszédben maradunk német mezőgazdasági partnereinkkel, és folyamatosan fejlesztjük állati eredetű termékválasztékunkat az átláthatóság és a tartási módok tekintetében.
A vegánok és vegetáriánusok mellett az árkorrekciók a flexitáriánusoknak is szólnak – közölte a Lidl.
A Német Élelmiszerkereskedelmi Szövetség (BVLH) reprezentatív felmérése szerint a válaszadók 41%-a nyilatkozott úgy, hogy flexitáriánus, és csak alkalmanként eszik húst.
Emellett 43 százalékuk több növényi alapú élelmiszert vásárolna, ha azokat olcsóbban kínálnák – derült ki az adatokból.
A Lidl 2020-ban indította el a Vemondo márkát, amelynek célja, hogy a vásárlókat növényi alapú étrend választására ösztönözze.
Vegán választékában jelenleg – szezontól és különleges ajánlatoktól függően – mintegy 100 termék és 650 cikkelem található.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Felhagy a Fresh házhozszállítási szolgáltatással az Amazon Németországban
Az amerikai Amazon hét év után megszünteti németországi Fresh élelmiszer-kiszállítási…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >