A Húscéh új elnöke a fogyasztói bizalomra koncentrál
A versenyképesség fokozását, a fogyasztói biztonságot és bizalmat kívánja erőteljesebben érvényesíteni tevékenységében a Vállalkozók Húsiparosok és Húskereskedők Szövetsége (Húscéh) – tájékoztatta az MTI-t Babati Zoltán, az új elnök.
Annak érdekében, hogy a Húscéhhez tartózó vállalkozások versenyképessége fokozható legyen, a minőségi termékek eddiginél is nagyobb mennyiségű előállítását kívánja ösztönözni a szervezet.
A Húscéh tagjai már korábban olyan minőségbiztosítási rendszert vezettek be, mely a szervezet által védjegyként bejegyeztetett címke használatával garantálja a termékek biztonságos fogyaszthatóságát és nyomon követhetőségét. Emellett minőségi biztosítékot is ad a fogyasztók számára, ösztönözve a hazai termékek vásárlását.
A Húscéhnek mintegy félszáz cég a tagja – mondta Babati Zoltán. Az iparágban hozzávetőlegesen 200 kis és közepes feldolgozó üzem tevékenykedik. Emellett 200-300 közötti a szóban forgó kategóriában a kereskedelmi tevékenységet végző vállalkozások száma. Ez utóbbi szegmens becsült éves árbevétele a Húscéh elnöke szerint 100 milliárd forint körül mozoghat.
Babati Zoltán úgy becsülte: Magyarországon a hús- és a húskészítmény-piacon a magyar termékek aránya 60-70 százalék körüli lehet. Ezért a Húscéh elnöke hathatósabb piac- és minőségvédelmi fellépést tartana szükségesnek.
A Húscéh elnöke jelezte: a szakmai érdekképviselet hatékonyabbá tétele érdekében jól működő kapcsolatot kívánnak kialakítani a multinacionális kereskedelmi láncokkal – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >