A Hungexpo megújítja kiállításait és saját szervezésű rendezvényeit
A Hungexpo Zrt. megújítja eddigi hagyományos kiállításait, és nagyobb hangsúlyt fektet a saját szervezésű kulturális és sport rendezvényeire a Budapesti Vásárközpontban – nyilatkozta Ganczer Gábor vezérigazgató az MTI-nek.
Ganczer Gáborkifejtette: a kiállítások megújítása már eddig is meghozta kedvező hatását, hiszen a nemzetközileg is sikeres FeHoVa kiállítást több mint 35 ezren keresték fel. Az Utazás kiállításon látogatói csúcs születhetett volna, ha nincs a zárónap délutánján a bombariadó. Sikertörténet volt a Budapesti Motorfesztivál, amelyet 25 ezren kerestek fel – ismertette.
A vezérigazgató példaként megemlítette: a kiállítások esetében igyekeznek a vendéglátásban is éreztetni a szakvásár tematikáját, például a FeHoVa kiállításon a vadételek kaptak hangsúlyt, illetve újabb árucsoportokkal gazdagítják majd a tematikát. Az eddig is az otthonteremtés köré szervezett Budapesti Nemzetközi Vásár mellé, azzal egy időben a családok életét központba állító, azt segítő önálló kiállítást tervez a Hungexpo – fűzte hozzá.
A vásár területén belüli vendéglátás színvonalának emelésére a Hungexpo pályázatot írt ki annak érdekében, hogy a látogatók kiváló minőségű szolgáltatást kapjanak, mégpedig elfogadható áron.
Ganczer Gábor hangsúlyozta: a cég stratégiai célkitűzései között szerepel, hogy a növekvő árbevétel mellett 2013-ra 40 százalékot tegyen ki az egyéb rendezvényből, és 60 százalékot a kiállításokból származó bevétel. Jelenleg a kiállítások termelik ki a cég bevételének 80-85 százalékát. A cél elérésében segíthet az, hogy a Hungexpo idén új szakemberekkel bővítette a vendégrendezvényekkel foglalkozó részlegét.
A vezérigazgató elmondta: javítani szeretnék a Budapesti Vásárközpont megközelíthetőségét, a közösségi közlekedési eszközök igénybevételét javasolják a látogatóknak. Kezdeményezni fogják a buszsáv meghosszabbítását, illetve megpróbálják elérni azt, hogy a látogatók a metró Pillangó utcai megállójából közvetlenül jussanak el a vásárközpontba – írja az MTI Eco.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >