A hosszú hétvégék felpörgették a OTP SZÉP-kártya felhasználását
A hosszú hétvégék az idén jelentősen felpörgették az OTP SZÉP-kártya költéseket, a 2013-as juttatások közel 97 százalékát kártya birtokosok már felhasználták – közölte az OTP-csoport kedden az MTI-vel.
A május elsejei hosszú hétvégén több mint 79 millió forintnyi olyan juttatást használtak fel az OTP SZÉP-kártya birtokosai, amelyeknek idén május 31-én lejár az érvényessége, a plasztiklapokra 2013-ban feltöltött juttatások közel 97 százalékát már elköltötték a dolgozók.
Kuhárszki András, az OTP Bank bankszámla főosztályának igazgatója a közleményben hangsúlyozza, a munkáltatóknak és a munkavállalóknak egyaránt érdeke, hogy a kártyabirtokosok felhasználják a SZÉP-kártyán lévő juttatásaikat.
Az OTP SZÉP-kártya országszerte több mint 26 000 elfogadóhellyel rendelkezik, ahol a kártyabirtokosok több mint 46 000 felhasználási lehetőség közül választhatnak.
Közleményében az OTP arra hívja fel a figyelmet, hogy a kártyatulajdonosok ellenőrizzék egyenlegeiket, és használják fel a 2013-as juttatásokat.
Az OTP SZÉP-kártyákon lévő 1,7 milliárd forintnyi lejáró összeg felhasználására egy hónapja maradt az érintett munkavállalóknak, június elsején a 2013-ban feltöltött összegek már nem költhetők el, az ott maradó összeget a kibocsátó OTP Pénztárszolgáltató június 30-ig visszautalja az érintett kártyabirtokos munkáltatójának, ezek az összegek a munkavállaló számára elvesznek – hívja fel a figyelmet az OTP. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Rasztovits Dávid: Újra felfedezi magát a turizmus 2023-ban
Felfedezi magát a turizmus 2023-ban, a szektorban már elérhetjük a…
Tovább olvasom >Átadták a turisztikai központot Barcson
Átadták a mintegy 400 millió forintból kialakított turisztikai központot Barcson…
Tovább olvasom >A Wizz Air idén több mint 4,8 millió magyarországi utasra számít
A Wizz Air magyarországi utasszáma a tavalyi több mint 3,7…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újra lehet jelentkezni a HoReCa Hősök pályázatra!
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event Tagozata és…
Tovább olvasom >MMSZ HoReCa és Event Tagozat – marketing webshop
A METRO Gasztroakadémián tartott magarketingkommunikációs workshopot március 29-én a Magyar…
Tovább olvasom >