A hőségben a légkondis nagyáruházakat részesítik előnyben a vevők
A hőhullámban a vásárlók jó része előnyben részesíti a légkondicionált nagyáruházakat és a plázákat a kisebb boltokkal szemben – derült ki a Népszabadság Online körkérdése nyomán. A melegben jól fogy az ásványvíz és a sör, légkondicionálóból annyi kel el, hogy a beszerelésre jócskán várni kell, a türelmetlenebbek ezért inkább ventilátort visznek.
Forgalomnövekedést hozott a hőhullám a hipermarketeknek- derült ki a Népszabadság Online körképéből. A tikkasztó melegben jócskán felértékelődtek a légkondícionált üzletek, több cégnél is az átlagosnál nagyobb forgalmat sikerült elérni.
Bár a kiskereskedelemben általánosságban is tény, hogy a jó idővel nőnek az eladások, azonban a forróságban éppenséggel a lakóhelyhez közeli kisboltok eladásai is fellendülhetnének. Azonban úgy tűnik, hogy sokaknak inkább jobban megérte, hogy a hőhullámban kocsiba üljön és elfurikázzon vele a hűvös légkondícionált áruházakba, plázákba.
A Tesco sajtóosztályán ugyan nem árulták el, hogy konkrétan mennyivel, de szerintük érezhetően nőtt a forgalom a korábbi, hűvösebb időszakhoz képest. Ez javarészt az élelmiszerosztályon volt látható, az ilyenkor szokásos termékek – sörök, ásványvizek, jégkrémek – eladása megugrott, az ásványvíz forgalma az utóbbi napokban egyenesen a háromszorosára nőtt. Ugyanakkor a Tesco szerint a fesztiválszezon is éreztette a hatását, mivel a sportosztály legjobban kelendő terméke a sátor lett az utóbbi időszakban – írja a Népszabadság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >