A hőségben a légkondis nagyáruházakat részesítik előnyben a vevők
A hőhullámban a vásárlók jó része előnyben részesíti a légkondicionált nagyáruházakat és a plázákat a kisebb boltokkal szemben – derült ki a Népszabadság Online körkérdése nyomán. A melegben jól fogy az ásványvíz és a sör, légkondicionálóból annyi kel el, hogy a beszerelésre jócskán várni kell, a türelmetlenebbek ezért inkább ventilátort visznek.
Forgalomnövekedést hozott a hőhullám a hipermarketeknek- derült ki a Népszabadság Online körképéből. A tikkasztó melegben jócskán felértékelődtek a légkondícionált üzletek, több cégnél is az átlagosnál nagyobb forgalmat sikerült elérni.
Bár a kiskereskedelemben általánosságban is tény, hogy a jó idővel nőnek az eladások, azonban a forróságban éppenséggel a lakóhelyhez közeli kisboltok eladásai is fellendülhetnének. Azonban úgy tűnik, hogy sokaknak inkább jobban megérte, hogy a hőhullámban kocsiba üljön és elfurikázzon vele a hűvös légkondícionált áruházakba, plázákba.
A Tesco sajtóosztályán ugyan nem árulták el, hogy konkrétan mennyivel, de szerintük érezhetően nőtt a forgalom a korábbi, hűvösebb időszakhoz képest. Ez javarészt az élelmiszerosztályon volt látható, az ilyenkor szokásos termékek – sörök, ásványvizek, jégkrémek – eladása megugrott, az ásványvíz forgalma az utóbbi napokban egyenesen a háromszorosára nőtt. Ugyanakkor a Tesco szerint a fesztiválszezon is éreztette a hatását, mivel a sportosztály legjobban kelendő terméke a sátor lett az utóbbi időszakban – írja a Népszabadság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gulyás Gergely: komplex akciótervvel készül a kormány az élelmiszerárak túlzott emelésének letörésére
Első lépésként komplex akciótervvel készül a kormány az infláció és…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >Bírságot vetnének ki a sikertelen csomagkézbesítésekre
A Manhattan Associates vezetője, Pieter Van den Broecke azt javasolja,…
Tovább olvasom >