A HoReCa szegmens felé vette az irányt a Plazma Média
A vállalat 45 szórakozóhelyen jelent meg monitorokkal, amelyeken reklámok, szórakoztató tartalmak és a klubok saját promóciói jelennek meg.
A Plazma Média az Innovatix és Party Flash cégek által
működtetett monitorhálózatot vette meg. A hálózathoz több mint száz monitor
tartozik, amelyek összesen 45 szórakozóhelyen találhatóak meg, ebből hét
helyszín a fővárosban van. A korábban DVD alapú műsorszolgáltatást a Plazma
Média − saját beruházással − folyamatosan a műholdas rendszeréhez igazítja.
A társaság azt tervezi, hogy a már országos Horeca-hálózatát a továbbiakban
szélesíteni fogja, és a nagyobb, népszerű éttermekben és kávézókban is meg
akarnak jelenni. A monitorokon futó reklámok értékesítését a Plazma Média
intézi, a legnagyobb állandó hirdető a Zwack Unikum.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Eurostat: stabil növekedést mutat az online platformokon foglalt vendégéjszakák száma az EU-ban
Stabil növekedést mutat az uniós tagországok rövid távra kiadott szálláshelyein…
Tovább olvasom >Semsei Rudolf elismerése
A Menedzserek Országos Szövetsége májusban már 30. alkalommal rendezte meg legrangosabb…
Tovább olvasom >NGM: zsebünkben a pénztárgép – ingyenesen letölthető a NAV ePénztárgép és NAV eNyugta alkalmazása
Zsebünkben a pénztárgép, ingyenesen letölthető a NAV ePénztárgép és NAV…
Tovább olvasom >