A HoReCa szegmens felé vette az irányt a Plazma Média
A vállalat 45 szórakozóhelyen jelent meg monitorokkal, amelyeken reklámok, szórakoztató tartalmak és a klubok saját promóciói jelennek meg.
A Plazma Média az Innovatix és Party Flash cégek által
működtetett monitorhálózatot vette meg. A hálózathoz több mint száz monitor
tartozik, amelyek összesen 45 szórakozóhelyen találhatóak meg, ebből hét
helyszín a fővárosban van. A korábban DVD alapú műsorszolgáltatást a Plazma
Média − saját beruházással − folyamatosan a műholdas rendszeréhez igazítja.
A társaság azt tervezi, hogy a már országos Horeca-hálózatát a továbbiakban
szélesíteni fogja, és a nagyobb, népszerű éttermekben és kávézókban is meg
akarnak jelenni. A monitorokon futó reklámok értékesítését a Plazma Média
intézi, a legnagyobb állandó hirdető a Zwack Unikum.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Balatoni szállásárak 2025-ben: mérsékelt drágulás, de a főszezon még hozhat meglepetéseket
Ahogy közeledik a hosszú hétvége és az előszezon, egyre többen…
Tovább olvasom >NGM: a SZÉP-kártya tulajdonosok közel 12 százalékkal többet költöttek kártyáikról 2025 első negyedévében, mint tavaly
A SZÉP-kártya tulajdonosok közel 12 százalékkal többet költöttek kártyáikról 2025…
Tovább olvasom >Erős volt a turizmus első negyedéve – ágazati kitekintő
Bár márciusban 6%-kal elmaradt a turisztikai vendégforgalom a tavalyi szinttől,…
Tovább olvasom >