A HoReCa szegmens felé vette az irányt a Plazma Média
A vállalat 45 szórakozóhelyen jelent meg monitorokkal, amelyeken reklámok, szórakoztató tartalmak és a klubok saját promóciói jelennek meg.
A Plazma Média az Innovatix és Party Flash cégek által
működtetett monitorhálózatot vette meg. A hálózathoz több mint száz monitor
tartozik, amelyek összesen 45 szórakozóhelyen találhatóak meg, ebből hét
helyszín a fővárosban van. A korábban DVD alapú műsorszolgáltatást a Plazma
Média − saját beruházással − folyamatosan a műholdas rendszeréhez igazítja.
A társaság azt tervezi, hogy a már országos Horeca-hálózatát a továbbiakban
szélesíteni fogja, és a nagyobb, népszerű éttermekben és kávézókban is meg
akarnak jelenni. A monitorokon futó reklámok értékesítését a Plazma Média
intézi, a legnagyobb állandó hirdető a Zwack Unikum.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kényelmesebb fizetési lehetőség és új funkciók érkeznek a BudapestGO-ba
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Napi 870 forint körüli átlagos utasbiztosítási díjjal számolhatnak a síelők az idei szezonban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elegáns és egyszerű vendégváró falat az ünnepi asztalra – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
