A Honvédkórház is Unilever-adomány kapott
Az Unilever Magyarország 2021. április 23-án adta át a budapesti Honvédkórháznak azt az 1000 darab, szépségápolási és tisztítószerekből álló, összesen körülbelül 5 millió forint értékű ajándékcsomagot, amellyel a vállalat az intézmény dolgozóinak szeretné megköszönni helytállásukat.
Az Unilever ezzel folytatja a tavaly a járványhelyzetre reagálva elindított adományozási programját, amelynek keretében eddig több mint 300 millió forint értékű termékkel segítette a pandémia elleni védekezésben részt vevők munkáját.
Az Unilever Magyarország három gyártóbázissal rendelkezik hazánkban: a 15 milliárd forintos bővítés alatt álló nyírbátori háztartásvegyipari egységben többek között Domestos, Flóraszept és Coccolino termékek készülnek, a veszprémi Algida üzemben gyártják a közismert Magnum és Carte d’Or jégkrémeket, Röszkén pedig a Knorr levesporok és levesalapok, illetve tésztaételek mellett a Delikát ételízesítőket.
„Bár a járványhelyzet miatti korlátozások az Unilever olyan fontos üzletágait is érzékenyen érintették, mint a jégkrémek vagy a közétkeztetésbe szánt professzionális termékek, kötelességünknek éreztük, hogy folyamatosan segítsük és elismerjük a pandémia ellen küzdők munkáját” – mondta az Unilever Magyarország ügyvezetője, Alberto Di Leo.

Széll-Lengyel Krisztina, az Unilever kommunikációs vezetője adja át az ajándékcsomagot Prof. Dr. Wikonkál Norbertnek, az MH EK Honvédkórház főigazgatójának.
Kapcsolódó cikkeink
Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >Elkelt az Unilever növényi alapú húsmárkája
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Viverától…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >