A HÓNAP TÁBLÁZATA – Top kategóriák: plusz és mínusz
A Nielsen 90 élelmiszer-kategória kiskereskedelmi eladásait méri folyamatosan. A grafikon a 2007. február–2008. január közti időszak adatait hasonlítja össze az előző, hasonló időszak változásaival. Értékben mindegyiknél növekedést regisztráltunk, 3 és 17 százalék közti mértékben. Legnagyobb ütemben az ásványvíz piaca bővült. Mennyiségben a top 10 közül csupán a feldolgozott húsnál és a sajtnál tapasztaltunk 1 százalékot meghaladó csökkenést. Négy további kategória mennyiségi eladásai lényegében stagnáltak vagy csak kismértékben csökkentek. Négy kategória forgalma emelkedett, 3 és 12 százalék között. Kisebb mértékben a snack/chips és a sör, nagyobban a szeletes csokoládé és az ásványvíz piaca bővült.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >