A HÓNAP TÁBLÁZATA – Top kategóriák: plusz és mínusz
A Nielsen 90 élelmiszer-kategória kiskereskedelmi eladásait méri folyamatosan. A grafikon a 2007. február–2008. január közti időszak adatait hasonlítja össze az előző, hasonló időszak változásaival. Értékben mindegyiknél növekedést regisztráltunk, 3 és 17 százalék közti mértékben. Legnagyobb ütemben az ásványvíz piaca bővült. Mennyiségben a top 10 közül csupán a feldolgozott húsnál és a sajtnál tapasztaltunk 1 százalékot meghaladó csökkenést. Négy további kategória mennyiségi eladásai lényegében stagnáltak vagy csak kismértékben csökkentek. Négy kategória forgalma emelkedett, 3 és 12 százalék között. Kisebb mértékben a snack/chips és a sör, nagyobban a szeletes csokoládé és az ásványvíz piaca bővült.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >A Borsodi a magyar futballválogatott hivatalos söre
Együttműködési megállapodást kötött a Borsodi Sörgyár és a Magyar Labdarúgó…
Tovább olvasom >