A HÓNAP TÁBLÁZATA – Legek a vegyi áruk növekedésében
Legek a vegyi áruk növekedésébenA Nielsen által mért 60 háztartási vegyiáru- és kozmetikum-kategória kiskereskedelmi forgalmából a 2008-ban értékben, illetve mennyiségben legnagyobb növekedést elért termékek listája (2007-hez képest, százalékban)
Kategória Értékben
Tűzhelytisztító 17
Babakrém 16
Rovarirtó 13
Konyhai törlőkendő 11
Toalett-tisztító 10
Babatörlő kendő 8
Kézi mosogatószer 8
Toalettpapír 7
Hajfesték 7
Szőnyegtisztító 7
Kategória Mennyiségben
Tűzhelytisztító 23
Konyhai törlőkendő 13
Baba törlőkendő 10
Rovarirtó 10
Toalett tisztító 8
Babakrém 6
Intim kendő 5
Tisztasági betét 4
Tampon 2
Tusfürdő 2
Forrás: Nielsen
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >