A hónap Nielsen táblázata
A Nielsen által mért 90 háztartási vegyi áru és kozmetikum közül a forgalom szerinti top 10 kategória – értékben mért – piaci részesedése a régiókban, 2017. február – 2018. január során (százalékban)
Kategória |
Bp.+
|
ÉK |
ÉNY |
DK |
DNY |
Összes kategória átlaga |
35 |
20 |
19 |
14 |
12 |
Feldolgozott hús |
34 | 19 | 20 | 14 | 13 |
Sajt |
40 | 16 | 19 | 14 | 11 |
Sör |
33 | 20 | 20 | 14 | 13 |
Szénsavas üdítő |
31 | 21 | 19 | 16 | 13 |
Klasszikus gyümölcslé |
37 | 19 | 18 | 16 | 10 |
Ásványvíz |
36 | 20 | 17 | 15 | 12 |
Kávé |
32 | 21 | 18 | 16 | 13 |
Tejföl |
31 | 22 | 18 | 16 | 13 |
Gyümölcsjoghurt |
36 | 19 | 19 | 15 | 11 |
Kutyaeledel |
31 | 18 | 21 | 17 | 13 |
Forrás: Nielsen
Megjegyzés:
Az északkeleti Nielsen-régiót Borsod-Abaúj Zemplén, Hajdú-Bihar, Heves, Nógrád és Szabolcs-Szatmár-Bereg megye alkotja.
Északnyugat: Fejér, Győr-Moson-Sopron, Komárom-Esztergom, Vas és Veszprém megye alkotja.
Délkelet: Bács-Kiskun, Békés, Csongrád és Jász-Nagykun-Szolnok.
Délnyugat: Baranya, Somogy, Tolna és Zala.
Kapcsolódó cikkeink
Mindenhol jó, de most inkább otthon!
Mindennapi kávénkat most többnyire otthon isszuk, de így is egyre…
Tovább olvasom >Hullámok borzolták a gyümölcslépiacot
A koronavírus-járvány, illetve a megfékezésére irányuló intézkedések a gyümölcslépiacra is…
Tovább olvasom >Pezsgésben
A szénsavas üdítőitalok piacán a vendéglátóhelyek bezárásának, valamint az otthon…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: márciusban 3,7 százalékkal nőttek a fogyasztói árak
Márciusban a fogyasztói árak átlagosan 3,7 százalékkal magasabbak voltak az…
Tovább olvasom >Elemzők: a kiskereskedelem nem támogatja az első negyedévi gazdasági növekedést
A kiskereskedelem trendszerű lejtmenetben van és a márciusi járványügyi korlátozásokat…
Tovább olvasom >KSH: februárban 5,9 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom
Februárban a nyers adat szerint 5,6 százalékkal, naptárhatástól megtisztítva 5,9…
Tovább olvasom >