A holland Jumbo okos bevásárlókocsit tesztel
A holland kiskereskedelmi lánc, a Jumbo kamerával és érintőképernyővel és mesterséges intelligenciával felszerelt bevásárlókocsikat tesztelt vegheli üzletében. A kísérleti projekt arra a kérdésre keres választ, vajon az innováció a vásárlóknak potenciális hozzáadott értéket kínál-e.
A kocsiba kerülő árucikkek automatikusan beolvasásra kerülnek, miközben a beépített kamera is rögzíti azokat. Az érintőképernyőn pedig megjelenhet a vásárló bevásárlólistája. A kijelzőn a vásárló azonnal láthatja azt is, hogy mely termékek és milyen mennyiségben állnak rendelkezésre az üzletben, és a Jumbo reményei szerint a kijelző a fizetési folyamatban is alkalmazható lesz.
Kapcsolódó cikkeink
AI-képzést indít kiskereskedőknek a Google és a Német Kereskedelmi Szövetség
A Google és a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) közös kezdeményezésével…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >Az NVIDIÁ-val összefogva forradalmasítaná a szépségipart a L’Oréal
Stratégiai együttműködésre lépett a L’Oréal Groupe az NVIDIÁ-val, hogy mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >