A holland Jumbo okos bevásárlókocsit tesztel
A holland kiskereskedelmi lánc, a Jumbo kamerával és érintőképernyővel és mesterséges intelligenciával felszerelt bevásárlókocsikat tesztelt vegheli üzletében. A kísérleti projekt arra a kérdésre keres választ, vajon az innováció a vásárlóknak potenciális hozzáadott értéket kínál-e.
A kocsiba kerülő árucikkek automatikusan beolvasásra kerülnek, miközben a beépített kamera is rögzíti azokat. Az érintőképernyőn pedig megjelenhet a vásárló bevásárlólistája. A kijelzőn a vásárló azonnal láthatja azt is, hogy mely termékek és milyen mennyiségben állnak rendelkezésre az üzletben, és a Jumbo reményei szerint a kijelző a fizetési folyamatban is alkalmazható lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Az adózást is átalakítja a mesterséges intelligencia
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Parmában nyitotta meg globális innovációs központját a Barilla
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AI-asszisztenssel könnyíti a vásárlást az Albertsons
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A retail-szektor kihívásai: válságállóbbá edződött a kiskereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: tudatos vásárlással a békés ünnepekért, fogyasztóvédelmi tanácsok a karácsonyi időszakra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan kerülhetőek el az online vásárlás bosszúságai?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
