A hipermarketekre fókuszál a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség
A nagy kereskedelmi áruházak fokozott ellenőrzésébe kezd a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség Budapesten. Az indoklás szerint válság idején különösen fontos a fogyasztóvédelem, a legtöbb panasz pedig a hipermarketekre érkezik.
Sajtónyilvános ellenőrzést tart a budapesti Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség az egyik fővárosi hipermarketben február 8-án – jelentette be a hatóság. A Budapest Főváros Kormányhivatala alá tartozó intézmény szerint a fogyasztói panaszok nagy része a hipermarketek miatt jön, ezért kezdtek az akcióba.
Az indoklás szerint a „gazdasági nehézségek időszakában az embereknek jobban be kell osztaniuk a pénzüket a mindennapi vásárlásaik során is. Ebben a helyzetben fokozott jelentősége van annak, hogy a fogyasztók ne legyenek kiszolgáltatva a kereskedelmi vállalkozások esetleges szabálytalanságainak.”
A Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség két másik állami hivatallal közösen folytatja le a vizsgálatokat, amelyeken konkrét fogyasztói panaszokat is kivizsgálnak. A felügyelőség meghívta a sajtó munkatársait is, de nem árulta el, melyik áruházakban fogják elvégezni az első, február 8-i vizsgálatot – írja az [origo].
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >