A hipermarketekre fókuszál a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség
A nagy kereskedelmi áruházak fokozott ellenőrzésébe kezd a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség Budapesten. Az indoklás szerint válság idején különösen fontos a fogyasztóvédelem, a legtöbb panasz pedig a hipermarketekre érkezik.
Sajtónyilvános ellenőrzést tart a budapesti Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség az egyik fővárosi hipermarketben február 8-án – jelentette be a hatóság. A Budapest Főváros Kormányhivatala alá tartozó intézmény szerint a fogyasztói panaszok nagy része a hipermarketek miatt jön, ezért kezdtek az akcióba.
Az indoklás szerint a „gazdasági nehézségek időszakában az embereknek jobban be kell osztaniuk a pénzüket a mindennapi vásárlásaik során is. Ebben a helyzetben fokozott jelentősége van annak, hogy a fogyasztók ne legyenek kiszolgáltatva a kereskedelmi vállalkozások esetleges szabálytalanságainak.”
A Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség két másik állami hivatallal közösen folytatja le a vizsgálatokat, amelyeken konkrét fogyasztói panaszokat is kivizsgálnak. A felügyelőség meghívta a sajtó munkatársait is, de nem árulta el, melyik áruházakban fogják elvégezni az első, február 8-i vizsgálatot – írja az [origo].
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >