A Her-Csi-Hús Kft. állatjóléti programja Cryovac®-ba csomagolva
A magyar baromfifeldolgozó Her-Csi-Hús Kft.-nek kettős kihívással kellett szembenéznie új, prémium termékvonala bevezetésekor.
Nagyratörő állatjóléti programja és szigorú minőségi követelmény-rendszere bevezetése mellett, a vásárlók szemében hitelessé és egyedivé kellett formálnia új Bo-Csi Boldog Csirke termékeit.
A kihívások sikeres teljesítésének kulcsa a Cryovac® SES csomagolásban rejlik, amely a biztonságot és a hatékony márkázási lehetőségeket ötvözi egy csomagban.
A magyar piacon évente mintegy 10 millió broiler csirkét értékesítő Her-Csi-Hús Kft. elkötelezte magát a fenntarthatóság mellett, tevékenysége pedig a rendkívül szigorúan vett élelmiszer-biztonságon, termékminőségen és környezetvédelmen alapul. A Boldog Csirke állatjóléti program által felállított normák a jelenlegi Európai Uniós előírásoknál jóval szigorúbbak. A program biztosítja, hogy kizárólag kiváló minőségű, növényi alapú takarmányt kapnak a csirkék, tágas és napfényes környezetben nevelik őket, a nevelés időtartama a szabványnak számító 35 helyett 45 napig tart. Az ily módon előállított termékek számára ideális csomagolás keresésekor olyan megoldásra törekedtek, amely egyszerre óvja és népszerűsíti a termék kiváló minőségét.
A Her-Csi-Hús Kft. a Sealed Airhez fordult, hogy megtalálja az új, Boldog Csirke névre hallgató termékcsaládja számára legideálisabb megoldást, a Cryovac® SES csomagolást. A csomag biztonságos, hermetikus hegesztésű, amellyel megelőzhető a csomag szivárgása csakúgy, mint a termékszennyeződés. A rendkívül ellenálló, ízléses megjelenésű, higiénikus, teljes felületen nyomtatható sztreccs zsugorfólia kitűnő márkázási eszközként szolgál.
Dupsi Norbert, a Her-Csi-Hús Kft. értékesítési és marketing menedzsere megjegyezte: „A Cryovac® SES csomagolás révén termékeink kiemelkedőek a baromfipiacon, ráadásul annyira elégedettek vagyunk az eredményekkel, hogy azt fontolgatjuk, hogy más termékeink esetében is áttérünk erre a csomagolásra.” Oláh István, adminisztrációs vezető hozzátette „A SES által nyújtott kiváló nyomtatási minőség az állatjóléti programunk kommunikációs lehetőségeihez nagymértékben hozzájárult.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >