A Her-Csi-Hús Kft. állatjóléti programja Cryovac®-ba csomagolva
A magyar baromfifeldolgozó Her-Csi-Hús Kft.-nek kettős kihívással kellett szembenéznie új, prémium termékvonala bevezetésekor.
Nagyratörő állatjóléti programja és szigorú minőségi követelmény-rendszere bevezetése mellett, a vásárlók szemében hitelessé és egyedivé kellett formálnia új Bo-Csi Boldog Csirke termékeit.
A kihívások sikeres teljesítésének kulcsa a Cryovac® SES csomagolásban rejlik, amely a biztonságot és a hatékony márkázási lehetőségeket ötvözi egy csomagban.
A magyar piacon évente mintegy 10 millió broiler csirkét értékesítő Her-Csi-Hús Kft. elkötelezte magát a fenntarthatóság mellett, tevékenysége pedig a rendkívül szigorúan vett élelmiszer-biztonságon, termékminőségen és környezetvédelmen alapul. A Boldog Csirke állatjóléti program által felállított normák a jelenlegi Európai Uniós előírásoknál jóval szigorúbbak. A program biztosítja, hogy kizárólag kiváló minőségű, növényi alapú takarmányt kapnak a csirkék, tágas és napfényes környezetben nevelik őket, a nevelés időtartama a szabványnak számító 35 helyett 45 napig tart. Az ily módon előállított termékek számára ideális csomagolás keresésekor olyan megoldásra törekedtek, amely egyszerre óvja és népszerűsíti a termék kiváló minőségét.
A Her-Csi-Hús Kft. a Sealed Airhez fordult, hogy megtalálja az új, Boldog Csirke névre hallgató termékcsaládja számára legideálisabb megoldást, a Cryovac® SES csomagolást. A csomag biztonságos, hermetikus hegesztésű, amellyel megelőzhető a csomag szivárgása csakúgy, mint a termékszennyeződés. A rendkívül ellenálló, ízléses megjelenésű, higiénikus, teljes felületen nyomtatható sztreccs zsugorfólia kitűnő márkázási eszközként szolgál.
Dupsi Norbert, a Her-Csi-Hús Kft. értékesítési és marketing menedzsere megjegyezte: „A Cryovac® SES csomagolás révén termékeink kiemelkedőek a baromfipiacon, ráadásul annyira elégedettek vagyunk az eredményekkel, hogy azt fontolgatjuk, hogy más termékeink esetében is áttérünk erre a csomagolásra.” Oláh István, adminisztrációs vezető hozzátette „A SES által nyújtott kiváló nyomtatási minőség az állatjóléti programunk kommunikációs lehetőségeihez nagymértékben hozzájárult.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >