A Henkel Magyarország közel 150 millió forint adományt nyújt
A Henkel átfogó globális szolidaritási programot indított a koronavírus-járvány által érintett közösségek, partnerek és munkavállalók támogatására. A kezdeményezés részeként a Henkel Magyarország közel 150 millió forint értékű adományt ajánl fel hazai kórházak és szervezetek számára.
A Henkel, mint elkötelezett globális vállalat – a világjárvány okozta példa nélküli kihívás kezelésére – útjára indította átfogó globális szolidaritási programját. A kezdeményezés a következőket tartalmazza: 2 millió euró adomány a WHO/ENSZ Alapítvány COVID-19 Szolidaritási Alapnak és kiválasztott szervezeteknek, 5 millió darab személyi- és háztartási higiéniai termékadományozás, fertőtlenítőszerek előállítása a kiválasztott Henkel gyárakban, rugalmas fizetési feltételek a fodrászok számára, valamint a gyárakban és otthonról dolgozó munkavállalók egészségének és biztonságának biztosítása.
Az átfogó nemzetközi szolidaritási program keretén belül a Henkel hazánkban is aktívan részt vesz segélyezési tevékenységével. A Henkel Magyarország két gyárával és három üzletágával együttesen, 2 kórháznak, valamint 9 segélyszervezetnek és alapítványnak nyújt adományt. A teljes támogatás mértéke meghaladja a 149 millió forintot. Az adományok között szerepel Persil mosókapszula, Silan öblítőszer, Pur, Somat, Bref, Clin mosogató- és tisztítószer, valamint Fa, Schauma, Syoss, Taft, NatureBox, Beology szépségápolási termék és Vademecum fogkrém.
Felelős vállalatként fontos társadalmi szerepvállalásunk és különösen ebben a rendkívüli, az élet minden területét érintő, embert próbáló helyzetben egyértelmű számunkra a segítségnyújtás. Örömünkre szolgál, hogy adományainkkal hozzá tudunk járulni egészségügyi intézmények és rászorulókat támogató szervezetek, alapítványok nélkülözhetetlen munkájához. Köszönjük nekik, hogy általuk támogatásaink oda kerülnek, ahol a legnagyobb szükség van rájuk – mondta Dr. Fábián Ágnes, a Henkel Magyarország ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Henkel a jótékonysági elköteleződés jó példája: közel 330 millió forint adomány
A Henkel Magyarország Consumer Brands üzletágánál a tavalyi évben különösen…
Tovább olvasom >Hazai utazásokra fejenként átlagosan 105 000 Ft-ot szánunk
A gazdaságilag aktív korú magyarok 60 százaléka tudott az elmúlt…
Tovább olvasom >Megnyílt a Pritt márka önálló standja
December közepén ünnepélyes keretek között megnyílt a Pritt márka önálló…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >