A Henkel Magyarország közel 150 millió forint adományt nyújt
A Henkel átfogó globális szolidaritási programot indított a koronavírus-járvány által érintett közösségek, partnerek és munkavállalók támogatására. A kezdeményezés részeként a Henkel Magyarország közel 150 millió forint értékű adományt ajánl fel hazai kórházak és szervezetek számára.
A Henkel, mint elkötelezett globális vállalat – a világjárvány okozta példa nélküli kihívás kezelésére – útjára indította átfogó globális szolidaritási programját. A kezdeményezés a következőket tartalmazza: 2 millió euró adomány a WHO/ENSZ Alapítvány COVID-19 Szolidaritási Alapnak és kiválasztott szervezeteknek, 5 millió darab személyi- és háztartási higiéniai termékadományozás, fertőtlenítőszerek előállítása a kiválasztott Henkel gyárakban, rugalmas fizetési feltételek a fodrászok számára, valamint a gyárakban és otthonról dolgozó munkavállalók egészségének és biztonságának biztosítása.
Az átfogó nemzetközi szolidaritási program keretén belül a Henkel hazánkban is aktívan részt vesz segélyezési tevékenységével. A Henkel Magyarország két gyárával és három üzletágával együttesen, 2 kórháznak, valamint 9 segélyszervezetnek és alapítványnak nyújt adományt. A teljes támogatás mértéke meghaladja a 149 millió forintot. Az adományok között szerepel Persil mosókapszula, Silan öblítőszer, Pur, Somat, Bref, Clin mosogató- és tisztítószer, valamint Fa, Schauma, Syoss, Taft, NatureBox, Beology szépségápolási termék és Vademecum fogkrém.
Felelős vállalatként fontos társadalmi szerepvállalásunk és különösen ebben a rendkívüli, az élet minden területét érintő, embert próbáló helyzetben egyértelmű számunkra a segítségnyújtás. Örömünkre szolgál, hogy adományainkkal hozzá tudunk járulni egészségügyi intézmények és rászorulókat támogató szervezetek, alapítványok nélkülözhetetlen munkájához. Köszönjük nekik, hogy általuk támogatásaink oda kerülnek, ahol a legnagyobb szükség van rájuk – mondta Dr. Fábián Ágnes, a Henkel Magyarország ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >Van új a zuhany alatt, és azon túl is!
A tusfürdők piaca folyamatosan növekszik, ahogy a vásárlói elvárások egyre…
Tovább olvasom >Férfi hajápolás: stílus és innováció
Ma már egyre több férfi keres tudatosan olyan termékeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >