A Henkel két termékcsaládja kapott újabb elismerést
A Trade Magazin Fenntarthatóság Szimbóluma pályázatának termék és szolgáltatás kategória nyertesei között szerepelnek a Nature Box szilárd samponjai valamint a ProNature termékcsalád.
A Trade Magazin évek óta kiemelten foglalkozik a fenntarthatóság kiterjesztett témakörével a magazin oldalain, valamint eseményein. A tavaly debütált Fenntarthatóság Szimbóluma versenyén idén is olyan cégek és projektek részesültek elismerésben, amelyek hozzájárulnak a klímaváltozás, élelmiszerpazarlás elleni küzdelemhez, a körforgásos gazdasághoz, a karbonlábnyom csökkentéséhez, a hulladékkezelés hatékonyságának növeléséhez, beleértve a környezetbarát csomagolóanyagok jelenlétének növelését.
A három – vállalati, termék és szolgáltatási, személyi – kategóriában meghirdetett megmérettetésre összesen huszonhét pályázat érkezett, amelyek közül a Henkel ProNature termékcsaládja és a Nature Box szilárd samponjai is nyertesként kerültek ki, elismerve hozzájárulásokat egy fenntarthatóbb jövő eléréséhez.
A Nature Box pozitív, vidám megjelenésben, a „Gondold újra a természetes szépségápolást!” üzenettel hozza a fenntarthatóságot és környezetvédelmet közelebb fogyasztóihoz. A Fenntarthatóság szimbóluma díjat elnyert szilárd samponok csomagolása teljesen műanyagmentes, FSC tanúsítványú, újrahasznosítható papírdoboz felhasználásával készülnek. A szilárd termékek fenntartható és gazdaságos alternatívái a folyékony flakonos samponoknak, hiszen 1db szilárd sampon ~2db 250ml-es samponnak felel meg. A Nature Box összes termékei ECOCERT Cosmos Natural tanúsítvánnyal rendelkezik, legalább 96%-ban* természetes eredetű összetevőket tartalmaznak, vegán formulával. A termékek sikerét bizonyítja, hogy az ECOCERT Cosmos Natural tanúsítvánnyal rendelkező márkák közül a Nature Box a legnagyobb piacrésszel rendelkező hajápolási márka. A fenntarthatóság jegyében a Nature Box flakonos termékek 98%-ban Social Plastic-ból készült újrahasznosított flakonokban** foglalnak helyet a polcokon. A márka elhivatottan támogatja a Plastic Bank szervezetet, melynek Social Plastic® programján keresztül célja a műanyaghulladékok megelőzése és a szegénységben élők élethelyzetének javítása.
*a termék víztartalmát is beleértve
**a kupak, szilárd termékek csomagolásának kivételével
Kapcsolódó cikkeink
A laboratóriumban előállított műhús: a fenntartható élelmiszertermelés jövője vagy zsákutca?
Az elmúlt években egyre nagyobb figyelem irányul a laboratóriumban előállított…
Tovább olvasom >Indul az Európai Unió Innovációs Alapjának újabb pályázati köre
Novemberben várhatóan több mint 3 milliárd eurós kerettel nyílik meg…
Tovább olvasom >ESG: miért mindenki csak a nagyvállalatokról beszél?
Az ESG szempontok a fenntarthatóság kulcsfontosságú mérőeszközei. Mégis, amikor ESG-megfelelésről…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >