A Henkel két termékcsaládja kapott újabb elismerést
A Trade Magazin Fenntarthatóság Szimbóluma pályázatának termék és szolgáltatás kategória nyertesei között szerepelnek a Nature Box szilárd samponjai valamint a ProNature termékcsalád.
A Trade Magazin évek óta kiemelten foglalkozik a fenntarthatóság kiterjesztett témakörével a magazin oldalain, valamint eseményein. A tavaly debütált Fenntarthatóság Szimbóluma versenyén idén is olyan cégek és projektek részesültek elismerésben, amelyek hozzájárulnak a klímaváltozás, élelmiszerpazarlás elleni küzdelemhez, a körforgásos gazdasághoz, a karbonlábnyom csökkentéséhez, a hulladékkezelés hatékonyságának növeléséhez, beleértve a környezetbarát csomagolóanyagok jelenlétének növelését.
A három – vállalati, termék és szolgáltatási, személyi – kategóriában meghirdetett megmérettetésre összesen huszonhét pályázat érkezett, amelyek közül a Henkel ProNature termékcsaládja és a Nature Box szilárd samponjai is nyertesként kerültek ki, elismerve hozzájárulásokat egy fenntarthatóbb jövő eléréséhez.
A Nature Box pozitív, vidám megjelenésben, a „Gondold újra a természetes szépségápolást!” üzenettel hozza a fenntarthatóságot és környezetvédelmet közelebb fogyasztóihoz. A Fenntarthatóság szimbóluma díjat elnyert szilárd samponok csomagolása teljesen műanyagmentes, FSC tanúsítványú, újrahasznosítható papírdoboz felhasználásával készülnek. A szilárd termékek fenntartható és gazdaságos alternatívái a folyékony flakonos samponoknak, hiszen 1db szilárd sampon ~2db 250ml-es samponnak felel meg. A Nature Box összes termékei ECOCERT Cosmos Natural tanúsítvánnyal rendelkezik, legalább 96%-ban* természetes eredetű összetevőket tartalmaznak, vegán formulával. A termékek sikerét bizonyítja, hogy az ECOCERT Cosmos Natural tanúsítvánnyal rendelkező márkák közül a Nature Box a legnagyobb piacrésszel rendelkező hajápolási márka. A fenntarthatóság jegyében a Nature Box flakonos termékek 98%-ban Social Plastic-ból készült újrahasznosított flakonokban** foglalnak helyet a polcokon. A márka elhivatottan támogatja a Plastic Bank szervezetet, melynek Social Plastic® programján keresztül célja a műanyaghulladékok megelőzése és a szegénységben élők élethelyzetének javítása.
*a termék víztartalmát is beleértve
**a kupak, szilárd termékek csomagolásának kivételével
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >DRS-rendszer Magyarországon: tanácsok a sikeres visszaváltáshoz
2024. január 1-jén indult el Magyarországon a DRS (Deposit Return…
Tovább olvasom >Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >