A Henkel két termékcsaládja kapott újabb elismerést
A Trade Magazin Fenntarthatóság Szimbóluma pályázatának termék és szolgáltatás kategória nyertesei között szerepelnek a Nature Box szilárd samponjai valamint a ProNature termékcsalád.

Nagy siker
A Trade Magazin évek óta kiemelten foglalkozik a fenntarthatóság kiterjesztett témakörével a magazin oldalain, valamint eseményein. A tavaly debütált Fenntarthatóság Szimbóluma versenyén idén is olyan cégek és projektek részesültek elismerésben, amelyek hozzájárulnak a klímaváltozás, élelmiszerpazarlás elleni küzdelemhez, a körforgásos gazdasághoz, a karbonlábnyom csökkentéséhez, a hulladékkezelés hatékonyságának növeléséhez, beleértve a környezetbarát csomagolóanyagok jelenlétének növelését.
A három – vállalati, termék és szolgáltatási, személyi – kategóriában meghirdetett megmérettetésre összesen huszonhét pályázat érkezett, amelyek közül a Henkel ProNature termékcsaládja és a Nature Box szilárd samponjai is nyertesként kerültek ki, elismerve hozzájárulásokat egy fenntarthatóbb jövő eléréséhez.
A Nature Box pozitív, vidám megjelenésben, a „Gondold újra a természetes szépségápolást!” üzenettel hozza a fenntarthatóságot és környezetvédelmet közelebb fogyasztóihoz. A Fenntarthatóság szimbóluma díjat elnyert szilárd samponok csomagolása teljesen műanyagmentes, FSC tanúsítványú, újrahasznosítható papírdoboz felhasználásával készülnek. A szilárd termékek fenntartható és gazdaságos alternatívái a folyékony flakonos samponoknak, hiszen 1db szilárd sampon ~2db 250ml-es samponnak felel meg. A Nature Box összes termékei ECOCERT Cosmos Natural tanúsítvánnyal rendelkezik, legalább 96%-ban* természetes eredetű összetevőket tartalmaznak, vegán formulával. A termékek sikerét bizonyítja, hogy az ECOCERT Cosmos Natural tanúsítvánnyal rendelkező márkák közül a Nature Box a legnagyobb piacrésszel rendelkező hajápolási márka. A fenntarthatóság jegyében a Nature Box flakonos termékek 98%-ban Social Plastic-ból készült újrahasznosított flakonokban** foglalnak helyet a polcokon. A márka elhivatottan támogatja a Plastic Bank szervezetet, melynek Social Plastic® programján keresztül célja a műanyaghulladékok megelőzése és a szegénységben élők élethelyzetének javítása.
*a termék víztartalmát is beleértve
**a kupak, szilárd termékek csomagolásának kivételével
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >A dm hazai napelempark segítségével zöldül tovább
A dm 2025. márciustól a leghatékonyabb és legmodernebb hazai napelemparkból,…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >További cikkeink
ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >Így ünnepli a Carlsberg a 2005-ös isztambuli csoda 20. évfordulóját
A Carlsberg újra összehozta Dudeket, Hyypiät és Smicert egy film…
Tovább olvasom >