A Henkel két termékcsaládja kapott újabb elismerést
A Trade Magazin Fenntarthatóság Szimbóluma pályázatának termék és szolgáltatás kategória nyertesei között szerepelnek a Nature Box szilárd samponjai valamint a ProNature termékcsalád.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/10/Fenntarthatosag_Szimboluma_Henkel_Szak_Zsuzsanna.jpg)
Nagy siker
A Trade Magazin évek óta kiemelten foglalkozik a fenntarthatóság kiterjesztett témakörével a magazin oldalain, valamint eseményein. A tavaly debütált Fenntarthatóság Szimbóluma versenyén idén is olyan cégek és projektek részesültek elismerésben, amelyek hozzájárulnak a klímaváltozás, élelmiszerpazarlás elleni küzdelemhez, a körforgásos gazdasághoz, a karbonlábnyom csökkentéséhez, a hulladékkezelés hatékonyságának növeléséhez, beleértve a környezetbarát csomagolóanyagok jelenlétének növelését.
A három – vállalati, termék és szolgáltatási, személyi – kategóriában meghirdetett megmérettetésre összesen huszonhét pályázat érkezett, amelyek közül a Henkel ProNature termékcsaládja és a Nature Box szilárd samponjai is nyertesként kerültek ki, elismerve hozzájárulásokat egy fenntarthatóbb jövő eléréséhez.
A Nature Box pozitív, vidám megjelenésben, a „Gondold újra a természetes szépségápolást!” üzenettel hozza a fenntarthatóságot és környezetvédelmet közelebb fogyasztóihoz. A Fenntarthatóság szimbóluma díjat elnyert szilárd samponok csomagolása teljesen műanyagmentes, FSC tanúsítványú, újrahasznosítható papírdoboz felhasználásával készülnek. A szilárd termékek fenntartható és gazdaságos alternatívái a folyékony flakonos samponoknak, hiszen 1db szilárd sampon ~2db 250ml-es samponnak felel meg. A Nature Box összes termékei ECOCERT Cosmos Natural tanúsítvánnyal rendelkezik, legalább 96%-ban* természetes eredetű összetevőket tartalmaznak, vegán formulával. A termékek sikerét bizonyítja, hogy az ECOCERT Cosmos Natural tanúsítvánnyal rendelkező márkák közül a Nature Box a legnagyobb piacrésszel rendelkező hajápolási márka. A fenntarthatóság jegyében a Nature Box flakonos termékek 98%-ban Social Plastic-ból készült újrahasznosított flakonokban** foglalnak helyet a polcokon. A márka elhivatottan támogatja a Plastic Bank szervezetet, melynek Social Plastic® programján keresztül célja a műanyaghulladékok megelőzése és a szegénységben élők élethelyzetének javítása.
*a termék víztartalmát is beleértve
**a kupak, szilárd termékek csomagolásának kivételével
Kapcsolódó cikkeink
A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és természetvédelem egy nagyberuházásban
Az idén tavasszal nyíló Le Primore Hotel & Spa nemcsak…
Tovább olvasom >KPMG: a magyarországi nagyvállalatok 78 százaléka készített tavaly fenntarthatósági jelentést
A legnagyobb 100 magyarországi nagyvállalat 78 százaléka készített tavaly fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >