A Henkel felgyorsítja felvételi folyamatát: online jelentkezés, kevesebb mint 60 másodperc alatt
Bárhol, bármikor, bármilyen eszközön – a Henkelnél még soha nem volt ennyire egyszerű és gyors a jelentkezés. A vállalat új felvételi platformot és gyorsított eljárást vezetett be, amely lehetővé teszi a pályázóknak, hogy mindössze 60 másodpercen belül jelentkezhessenek. Ennek eredményeként a jelentkezők száma 40 százalékkal nőtt az elmúlt hetekben.
„Sok álláskereső elveszíti az érdeklődését, ha a jelentkezési folyamat túl hosszú. Ez az, amiért vettük a bátorságot, és a folyamatok jelentős felgyorsításával tovább javítottuk a digitális felhasználói élményt” – mondja Valeria Gladsztein, a Henkel globális tehetségtoborzó és oktatási vezetője. „Korábban a jelentkezési folyamat 30 percet vett igénybe. Ma egy időtakarékos és gyors folyamatot kínálunk egy percen belül.” A pályázók egyszerűen jelentkezhetnek, bármilyen eszközzel és fiók létrehozása nélkül. Szinkronizálhatják adataikat a LinkedIn profiljuk segítségével a releváns információk importálásához. Az új toborzási platform néhány héttel ezelőtti bevezetése óta a jelentkezők száma 40 százalékkal nőtt, és az elmúlt három hónapban a Henkel világszerte mintegy 1000 jelöltet vett fel. A Henkel a koronavírus-válság idején is folytatta a munkavállalók felvételét. A jelöltek és munkavállalók biztonságának és egészségének biztosítása érdekében a folyamatokat gyorsan és bürokráciamentes módon adaptálták – pl. online interjúk vagy virtuális bemutatkozás révén.
Az új munkaerő-felvételi megoldás a Cornerstone OnDemand integrált, vállalati szintű HR felhőplatformjának része, amelyet a Henkel a tanuláshoz, a továbbképzéshez és a teljesítménymenedzsmenthez is használ. A Henkel HR tevékenységének és alkalmazásának digitalizálását folyamatosan fejleszti – a folyamatok további korszerűsítése és felgyorsítása, az agilitás növelése, az alkalmazottak elkötelezettségének fokozása és a lehető legjobb digitális felhasználói élmény biztosítása érdekében.
„A koronavírus-válság nyomán a digitális elvárások még magasabbak, és a vállalatok, amelyek nagyszerű jelentkezőket szeretnének megnyerni, nem engedhetik meg maguknak, hogy ezt figyelmen kívül hagyják. A digitális átalakítás már régóta jó ötletnek bizonyult, és a Henkel egyértelműen bebizonyította, hogy az üzleti élet minden részét optimalizálni kell a digitális világ számára, különös tekintettel a jelentkezőkre és az alkalmazottakra. Az eredmények magukért beszélnek, és reméljük, hogy továbbra is támogathatjuk a Henkelt abban, hogy agilis vállalattá váljon, amely kész alkalmazkodni és új normákat elfogadni” – mondta Vincent Belliveau, a Cornerstone OnDemand EMEA ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A munkahelyi jó légkör fontossága megelőzi a fizetést a fiatalok körében – itt a Randstad 2025-ös kutatása
A magyar munkavállalók továbbra is az anyagi biztonságot keresik –…
Tovább olvasom >Több home office munkalehetőség nyílt az elmúlt egy évben, mint az azt megelőzőben
Tavaly az érintett munkavállalók többsége szigorításra számított a home office-ra…
Tovább olvasom >Itt a nyári diákmunka-szezon: most kell lépni
Közeleg a nyári szezon, a diákmunka-piac pedig már most élénk…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >