A Henkel felgyorsítja felvételi folyamatát: online jelentkezés, kevesebb mint 60 másodperc alatt
Bárhol, bármikor, bármilyen eszközön – a Henkelnél még soha nem volt ennyire egyszerű és gyors a jelentkezés. A vállalat új felvételi platformot és gyorsított eljárást vezetett be, amely lehetővé teszi a pályázóknak, hogy mindössze 60 másodpercen belül jelentkezhessenek. Ennek eredményeként a jelentkezők száma 40 százalékkal nőtt az elmúlt hetekben.
„Sok álláskereső elveszíti az érdeklődését, ha a jelentkezési folyamat túl hosszú. Ez az, amiért vettük a bátorságot, és a folyamatok jelentős felgyorsításával tovább javítottuk a digitális felhasználói élményt” – mondja Valeria Gladsztein, a Henkel globális tehetségtoborzó és oktatási vezetője. „Korábban a jelentkezési folyamat 30 percet vett igénybe. Ma egy időtakarékos és gyors folyamatot kínálunk egy percen belül.” A pályázók egyszerűen jelentkezhetnek, bármilyen eszközzel és fiók létrehozása nélkül. Szinkronizálhatják adataikat a LinkedIn profiljuk segítségével a releváns információk importálásához. Az új toborzási platform néhány héttel ezelőtti bevezetése óta a jelentkezők száma 40 százalékkal nőtt, és az elmúlt három hónapban a Henkel világszerte mintegy 1000 jelöltet vett fel. A Henkel a koronavírus-válság idején is folytatta a munkavállalók felvételét. A jelöltek és munkavállalók biztonságának és egészségének biztosítása érdekében a folyamatokat gyorsan és bürokráciamentes módon adaptálták – pl. online interjúk vagy virtuális bemutatkozás révén.
Az új munkaerő-felvételi megoldás a Cornerstone OnDemand integrált, vállalati szintű HR felhőplatformjának része, amelyet a Henkel a tanuláshoz, a továbbképzéshez és a teljesítménymenedzsmenthez is használ. A Henkel HR tevékenységének és alkalmazásának digitalizálását folyamatosan fejleszti – a folyamatok további korszerűsítése és felgyorsítása, az agilitás növelése, az alkalmazottak elkötelezettségének fokozása és a lehető legjobb digitális felhasználói élmény biztosítása érdekében.
„A koronavírus-válság nyomán a digitális elvárások még magasabbak, és a vállalatok, amelyek nagyszerű jelentkezőket szeretnének megnyerni, nem engedhetik meg maguknak, hogy ezt figyelmen kívül hagyják. A digitális átalakítás már régóta jó ötletnek bizonyult, és a Henkel egyértelműen bebizonyította, hogy az üzleti élet minden részét optimalizálni kell a digitális világ számára, különös tekintettel a jelentkezőkre és az alkalmazottakra. Az eredmények magukért beszélnek, és reméljük, hogy továbbra is támogathatjuk a Henkelt abban, hogy agilis vállalattá váljon, amely kész alkalmazkodni és új normákat elfogadni” – mondta Vincent Belliveau, a Cornerstone OnDemand EMEA ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Változások februártól az egyszerűsített foglalkoztatásban
2025. február 1-jétől módosulnak az egyszerűsített foglalkoztatás szabályai, s ezzel…
Tovább olvasom >Plusz egy hónap fizetett szabadságot vezet be a Yettel
Magyarországon egyedülálló programot vezet be a telekommunikációs vállalat és az…
Tovább olvasom >HR Trends 2025: Magyarországi munkaerőpiaci és HR kilátások
A Randstad HR Trends 2025 felmérése átfogó képet ad a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >