A Henkel bizakodó
A Henkel AG & Co. KGaA éves közgyűlésén Kasper Rorsted, az igazgatóság elnöke, megerősítette a vállalat hosszú távú céljait, és ismertette a stratégiai prioritások területén elért előrehaladás részleteit.
– Jó úton haladunk ahhoz, hogy elérjük 2012-es céljainkat. A jelentős kihívások ellenére, a 2009-es év is előrelépés volt pénzügyi szempontból – mondta Rorsted. Dr. Simone Bagel-Trah, a tulajdonosi tanács és a felügyelőbizottság elnöke külön megköszönte az igazgatóság és a Henkel munkatársainak elkötelezettségét az elmúlt pénzügyi évben, amelyet egy különösen nehéz gazdasági környezet jellemzett. Motivált csapatunknak köszönhetően mindegyik üzletágunk sikeresen fejlődött – hangsúlyozta Bagel-Trah.
Tekintettel a jelen gazdasági környezetre, Kasper Rorsted, az igazgatóság elnöke óvatosságra intett: Bár a világgazdaság stabilizálódott, még nagyon messze vagyunk a válság előtti állapottól. Emiatt korai lenne még visszatérni a "megszokott üzletmenethez". A globális gazdasági kockázat még nem múlt el. Ráadásul, mindezek mellett, egyre nagyobb a gazdasági nyomás, mely az összes üzletágat és régiót érinti. Rorsted hangsúlyozta, hogy pontosan emiatt még fontosabb volt a vállalat jövőbeli versenyképességének biztosítása, a megfelelő döntések meghozatalával és a megfelelő intézkedések megvalósításával.
Rorstedet, mindamellett, bizalommal töltötte el a vállalat teljesítménye a jelen pénzügyi év elején. A Henkel számára jól indult a 2010-es év: mindhárom üzletágunk sikeresen kezdett. További részletek, az első negyedévre vonatkozó jelentésben lesznek, mely május 5-én jelenik meg. A 2010-es év egészét tekintve Rorsted ismét megerősítette a vállalat nemrég tartott éves sajtótájékoztatóján bejelentett éves célokat. Szándékunkban áll további piaci részesedést szerezni mindhárom üzletágunk területén, valamint több mint 10 százalékkal növelni mind a korrigált üzemi eredményt, mind az elsőbbségi részvényenkénti eredményt.
Rorsted szerint a 2010-es pénzügyi év hangsúlyos területei a következők: a Henkel üzleti tevékenységének kibővítése a fejlődő régiókban, fő márkáinak megerősítése és a vevőkapcsolatok mélyítése, valamint a munkatársak fejlesztése és a vállalat nemzetközi csapatának erősítése – írja a Tőzsdefórum.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
HELL: nem mindegy, miből iszunk! Igenis van különbség a csomagolóanyagok között
Nem minden csomagolóanyag és italcsomagolás bír ugyanazon tulajdonságokkal újrahasznosíthatóság szempontjából…
Tovább olvasom >A SPAR élen jár a nők és férfiak közti bérkülönbség felszámolásában
A vállalat a bérezés terén nem tesz különbséget munkatársai között…
Tovább olvasom >A magyar tej sikere az ALDI-nál: negyedével bővülő hazai értékesítés, erősödő export
Jelentősen emelkedett a tavalyi év folyamán a kereslet az ALDI…
Tovább olvasom >