A Henkel az Expo Zaragoza szponzora
A zaragozai világkiállítás fő témája a „Víz és fenntartható fejlődés” jól illeszkedik a vállalat törekvéséhez, hogy csökkenjen termékeinek használatával a vízfelhasználás és a szennyvízterhelés.
A szeptember 14-ig látogatható
világkiállítás egyetlen német
vállalati szponzora a Henkel, amely mindig is fontosnak tartotta márkáinak
kiváló minőségét és a
fenntartható fejlődés ügyét.
A vállalat vízhasználattal
és a szennyvíz minimalizálásával
kapcsolatos alapelve az, hogy a vizet maximális hatékonysággal
használja fel. Az elmúlt tíz évben a
Henkel az egy tonnányi termék előállítása
során felhasznált vízmennyiséget 48
százalékkal csökkentette, sőt a következő
öt esztendőben újabb 10 százalékos
csökkenést kíván elérni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >Megnyílt Magyarország első PRÍMA élelmiszer OUTLET üzlete
Új fejezetet nyitott a hazai élelmiszer-kereskedelemben a Vörösvár Kft.: 2025.…
Tovább olvasom >