A Henkel az Expo Zaragoza szponzora
A zaragozai világkiállítás fő témája a „Víz és fenntartható fejlődés” jól illeszkedik a vállalat törekvéséhez, hogy csökkenjen termékeinek használatával a vízfelhasználás és a szennyvízterhelés.
A szeptember 14-ig látogatható
világkiállítás egyetlen német
vállalati szponzora a Henkel, amely mindig is fontosnak tartotta márkáinak
kiváló minőségét és a
fenntartható fejlődés ügyét.
A vállalat vízhasználattal
és a szennyvíz minimalizálásával
kapcsolatos alapelve az, hogy a vizet maximális hatékonysággal
használja fel. Az elmúlt tíz évben a
Henkel az egy tonnányi termék előállítása
során felhasznált vízmennyiséget 48
százalékkal csökkentette, sőt a következő
öt esztendőben újabb 10 százalékos
csökkenést kíván elérni.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megvannak a kutatási adatok: kiderült, mik az idei karácsonyi slágertermékek és mennyit költünk rájuk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A személyes tapasztalat segíti a megváltozott munkaképességű dolgozók elfogadását – kutatás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vámkötelesek lesznek a Temu és a Shein küldeményei az EU-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

