A Henkel az Expo Zaragoza szponzora
A zaragozai világkiállítás fő témája a „Víz és fenntartható fejlődés” jól illeszkedik a vállalat törekvéséhez, hogy csökkenjen termékeinek használatával a vízfelhasználás és a szennyvízterhelés.
A szeptember 14-ig látogatható
világkiállítás egyetlen német
vállalati szponzora a Henkel, amely mindig is fontosnak tartotta márkáinak
kiváló minőségét és a
fenntartható fejlődés ügyét.
A vállalat vízhasználattal
és a szennyvíz minimalizálásával
kapcsolatos alapelve az, hogy a vizet maximális hatékonysággal
használja fel. Az elmúlt tíz évben a
Henkel az egy tonnányi termék előállítása
során felhasznált vízmennyiséget 48
százalékkal csökkentette, sőt a következő
öt esztendőben újabb 10 százalékos
csökkenést kíván elérni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >