A Henkel az Expo Zaragoza szponzora
A zaragozai világkiállítás fő témája a „Víz és fenntartható fejlődés” jól illeszkedik a vállalat törekvéséhez, hogy csökkenjen termékeinek használatával a vízfelhasználás és a szennyvízterhelés.
A szeptember 14-ig látogatható
világkiállítás egyetlen német
vállalati szponzora a Henkel, amely mindig is fontosnak tartotta márkáinak
kiváló minőségét és a
fenntartható fejlődés ügyét.
A vállalat vízhasználattal
és a szennyvíz minimalizálásával
kapcsolatos alapelve az, hogy a vizet maximális hatékonysággal
használja fel. Az elmúlt tíz évben a
Henkel az egy tonnányi termék előállítása
során felhasznált vízmennyiséget 48
százalékkal csökkentette, sőt a következő
öt esztendőben újabb 10 százalékos
csökkenést kíván elérni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Pisztáciaboom a világban – sok helyen kedvenc snack lesz
A pisztácia iránti kereslet világszerte folyamatosan nő, és a globális…
Tovább olvasom >