A Hellmann’s, a Globus, a Rexona, a Dove Men+Care, és az Axe is a labdarúgó Eb támogatói között
Az Unilever és az Európai Labdarúgó-szövetség (UEFA) bejelentette, hogy az Unilever élelmiszer- és szépségápolási márkái is a jövő évi labdarúgó Európa-bajnokság, vagyis az UEFA EURO 2024TM hivatalos szponzorai lesznek.
Az Unilever portfóliójából a legnépszerűbb élelmiszermárkák közé tartozó Hellmann’s és Globus is a támogatók listáján szerepel. Mivel az Unilever szépségápolási brandjei már korábban is számos sporteseményt szponzoráltak, hozzájárulva a mozgás szeretetének népszerűsítéséhez, a Rexona, a Dove Men+Care, és az Axe is az UEFA EURO 2024TM hivatalos támogatói lettek. Felmérések szerint az európaiak 67%-a rendszeresen követi[1] a világ legnépszerűbb sportágának számító labdarúgást és érdeklődik az ahhoz kötődő események iránt, így ezúttal is emberek millióit köti majd össze a játék iránti közös szenvedély. Az UEFA EURO 2024TM eseményeit várhatóan közel 5 milliárd ember fogja élőben követni, továbbá 2,7 millió résztvevő a lelátókról, személyesen szurkol majd 10 német városban, 51 mérkőzést figyelemmel kísérve.
Peter Dekkers, az Unilever élelmiszer üzletágának európai vezetője szerint
„az étkezés közösségépítő ereje kiemelt jelentőségű, legyen szó akár a helyszínen, több ezer ember jelenlétében, a lelátóról szurkolva, akár az otthon kényelméből barátokkal, családtagokkal együtt. Az Unilever élelmiszermárkái büszkék arra, hogy részesei lehetnek ennek a hatalmas európai eseménynek, amely globálisan is milliókat hoz össze a futball szeretetén keresztül”.
Fulvio Guarneri, az Unilever szépségápolási európai igazgatója hozzátette:
„nagy büszkeség számunkra, hogy támogathatjuk az UEFA EURO 2024™-et. Szépségápolási márkáink mind azt az üzenetet közvetítik, hogy az Unilever hozzájárul az emberek friss és magabiztos mindennapjaihoz. A sport támogatása nagyszerű lehetőség arra, hogy kapcsolatba lépjünk fogyasztók millióival, akik az Európa-bajnokság idején nemzeti válogatottjaiknak szurkolva vagy egyszerűen a futball élvezete által még erősebb közösséggé formálódhatnak.”
„Örömmel jelentjük be az Unileverrel való partnerségünket – ez az együttműködés a közös szenvedélyt és elkötelezettséget ünnepli, mellyel kapcsolatot teremthetünk a futballrajongókkal Európa- és világszerte”
– mondta Guy-Laurent Epstein, az UEFA marketingigazgatója.
„Az Unilever élelmiszer- és szépségápolási márkái naponta több milliárd embert érnek el, és biztos vagyok benne, hogy a szurkolók számára is képesek lesznek az elkötelezettséget és a versenyszellemet új perspektívába helyezni.”
Az UEFA EURO 2024TM-et megelőzően és az esemény alatt az Unilever márkái a legfontosabb kiskereskedelmi partnerekkel együttműködve Európa-szerte lehetőséget teremtenek a vásárlók számára, hogy jegyeket nyerjenek és különleges szurkolói élményekben részesüljenek. A márkák emellett az esemény hivatalos szurkolói zónáiban is megjelennek majd.
[1]Forrás: Global Web Index; 16-65 év közötti felnőttek; regionális piacok (15): Ausztria, Belgium, Cseh Köztársaság, Dánia, Franciaország, Németország, Görögország, Írország, Olaszország, Hollandia, Norvégia, Románia, Spanyolország, Svédország, Egyesült Királyság / 2022, Q4 / N: ~70,000
Kapcsolódó cikkeink
Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >105 millió dollárból fejleszti az Unilever a házon belüli illatinnovációs képességét
Az Unilever bejelentette, hogy 105,58 millió dollárt (100 millió eurót)…
Tovább olvasom >Megválik vegán üzletágától az Unilever
Értékesíteni készül az Unilever a The Vegetarian Butcher növényi alapú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >