A HELL ENERGY a világ legzöldebb italcsomagolása mellett döntött
A HELL ENERGY az üdítőitalgyártók közül a világon elsőként kötött megállapodást a legzöldebb alucsomagolásra. Ennek köszönhetően a HELL csoport 75 százalékban újrahasznosított alumíniumból készült italdobozba fogja tölteni a termékeit, amelyek továbbra is 100 százalékban és végtelenszer újrahasznosíthatóak.
A 2020. július 21-én megkötött szerződés értelmében a HELL csoport a világon a legmagasabb újrahasznosított tartalommal bíró alumínium alapanyagot fogja használni valamennyi italdoboza esetében. A prémium minőségű Hydro CIRCAL alkalmazása, amely legalább 75 százalék újrahasznosított alumíniumot tartalmaz, fenntarthatósági szempontból az egész iparág számára mérföldkő. A döntés példát mutat a nagy multinacionális márkák számára is.
A PET-palackok helyett a HELL ENERGY az alumínium doboz mellett tette le a voksát, mert ez az egyetlen italcsomagolás, amely 100 százalékban, végtelenszer újrahasznosítható, miközben az anyag megőrzi minőségét és értékét egyaránt. A 75 százalékos vagy annál nagyobb újrahasznosított tartalom biztosítása továbbá azt is jelenti, hogy az elhasznált alumínium visszakerül az anyagáramba, így ez az innováció alapvető szerepet játszik a körforgásos gazdaság létrehozásában. A HELL ezzel a világon elsőként biztosítja a legzöldebb alumínium italcsomagolásformát fogyasztóinak, ráadásul mindhárom – HELL, XIXO és ENERGY COFFEE – márkájának teljes portfoliójában.
„Büszkék vagyunk rá, hogy újabb lépést tettünk a környezetvédelem és a fenntartható fejlődés irányába. A világ első energia- és üdítőitalgyártója vagyunk, aki igazoltan legalább 75 százalékban újrahasznosított alumíniumból készíti majd termékei csomagolását – ez pedig új mérce, amely követendő példaként szolgálhat minden márkatulajdonos számára.” – mondta Csereklye Barnabás, a HELL ENERGY ügyvezetője és a QUALITY PACK cégvezetője.
A fogyasztók ma már tudatosan választják a környezetbarát csomagolóanyagban elérhető termékeket, azonban nem mindegyik alapanyag alkalmas a maradéktalan, gyors és költséghatékony újrahasznosításra. A PET palackok esetében súlyos probléma, hogy az újrahasznosítás során folyamatosan veszít a minőségéből, ezért csak korlátozottan lehet belőle PET palack, ráadásul a műanyag palackok nagy része sajnos az óceánokban, a természetes vizekben vagy az erdőkben végzi. Az egyszerhasználatos műanyagok esetében fontos az újrahasznosítás, de ez önmagában nem oldja meg a mértéktelen műanyagszennyezést. Éppen ezért a HELL ENERGY 2020-ra már 5 százalék alá szorította portfóliójában a PET-palackok arányát, sőt újabb vállalást tett, miszerint 2025-re ezt az arányt 1 százalék alá csökkenti. Az Energiatudatos Vállalat Díjat is kiérdemlő cég (2020) az elmúlt években többször is bizonyságot tett környezettudatos szemléletéről, ráadásul a gyártási hulladékot és ipari selejtet már eddig is 100 százalékban visszaforgatta újrahasznosításra. A Hydro CIRCAL alapanyagra való áttéréssel a HELL ENERGY 60 százalékkal fogja csökkenteni az üveghatású gázkibocsátását.
A HELL ENERGY az egyik legdinamikusabban fejlődő FMCG vállalat, mely a magas szintű vertikális integrációnak – stabil márka, modern töltőüzemek és a legkorszerűbb alumínium italdobozgyár – köszönhetően egyedülálló szereplőnek tekinthető a szektorban. Termékei ma már több mint 50 országban elérhetőek, amelyek közül számos helyen piacvezető a márka. A HELL csoport az első és jelenleg az egyetlen italgyártó, amely a legzöldebb aludobozos csomagolásra vált világszerte.
Kapcsolódó cikkeink
Az AB InBev és a 1st Phorm közösen fejleszt új energiaital-márkát
Az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) a sporttáplálkozással és étrend-kiegészítőkkel foglalkozó…
Tovább olvasom >Több száz oldalas jelentés készült a világ jövőjéről
Több száz oldalas tudományos jelentés készült a világ jövőjéről, amelyből…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Fanta és az Xbox együttműködése színt hoz a szürke hétköznapokba
A Fanta és az Xbox január 20-án jelentette be stratégiai…
Tovább olvasom >Bérfejlesztést hirdetett az Auchan
Az Auchan az áruházaiban fizikai munkakört betöltő munkatársainak bérén átlagosan…
Tovább olvasom >A Visa és a Disney között több évre szóló stratégiai együttműködés jött létre
A Walt Disney Company és a digitális fizetési megoldások világvezetője,…
Tovább olvasom >