A HELL ENERGY a világ legzöldebb italcsomagolása mellett döntött
A HELL ENERGY az üdítőitalgyártók közül a világon elsőként kötött megállapodást a legzöldebb alucsomagolásra. Ennek köszönhetően a HELL csoport 75 százalékban újrahasznosított alumíniumból készült italdobozba fogja tölteni a termékeit, amelyek továbbra is 100 százalékban és végtelenszer újrahasznosíthatóak.
A 2020. július 21-én megkötött szerződés értelmében a HELL csoport a világon a legmagasabb újrahasznosított tartalommal bíró alumínium alapanyagot fogja használni valamennyi italdoboza esetében. A prémium minőségű Hydro CIRCAL alkalmazása, amely legalább 75 százalék újrahasznosított alumíniumot tartalmaz, fenntarthatósági szempontból az egész iparág számára mérföldkő. A döntés példát mutat a nagy multinacionális márkák számára is.
A PET-palackok helyett a HELL ENERGY az alumínium doboz mellett tette le a voksát, mert ez az egyetlen italcsomagolás, amely 100 százalékban, végtelenszer újrahasznosítható, miközben az anyag megőrzi minőségét és értékét egyaránt. A 75 százalékos vagy annál nagyobb újrahasznosított tartalom biztosítása továbbá azt is jelenti, hogy az elhasznált alumínium visszakerül az anyagáramba, így ez az innováció alapvető szerepet játszik a körforgásos gazdaság létrehozásában. A HELL ezzel a világon elsőként biztosítja a legzöldebb alumínium italcsomagolásformát fogyasztóinak, ráadásul mindhárom – HELL, XIXO és ENERGY COFFEE – márkájának teljes portfoliójában.
„Büszkék vagyunk rá, hogy újabb lépést tettünk a környezetvédelem és a fenntartható fejlődés irányába. A világ első energia- és üdítőitalgyártója vagyunk, aki igazoltan legalább 75 százalékban újrahasznosított alumíniumból készíti majd termékei csomagolását – ez pedig új mérce, amely követendő példaként szolgálhat minden márkatulajdonos számára.” – mondta Csereklye Barnabás, a HELL ENERGY ügyvezetője és a QUALITY PACK cégvezetője.
A fogyasztók ma már tudatosan választják a környezetbarát csomagolóanyagban elérhető termékeket, azonban nem mindegyik alapanyag alkalmas a maradéktalan, gyors és költséghatékony újrahasznosításra. A PET palackok esetében súlyos probléma, hogy az újrahasznosítás során folyamatosan veszít a minőségéből, ezért csak korlátozottan lehet belőle PET palack, ráadásul a műanyag palackok nagy része sajnos az óceánokban, a természetes vizekben vagy az erdőkben végzi. Az egyszerhasználatos műanyagok esetében fontos az újrahasznosítás, de ez önmagában nem oldja meg a mértéktelen műanyagszennyezést. Éppen ezért a HELL ENERGY 2020-ra már 5 százalék alá szorította portfóliójában a PET-palackok arányát, sőt újabb vállalást tett, miszerint 2025-re ezt az arányt 1 százalék alá csökkenti. Az Energiatudatos Vállalat Díjat is kiérdemlő cég (2020) az elmúlt években többször is bizonyságot tett környezettudatos szemléletéről, ráadásul a gyártási hulladékot és ipari selejtet már eddig is 100 százalékban visszaforgatta újrahasznosításra. A Hydro CIRCAL alapanyagra való áttéréssel a HELL ENERGY 60 százalékkal fogja csökkenteni az üveghatású gázkibocsátását.
A HELL ENERGY az egyik legdinamikusabban fejlődő FMCG vállalat, mely a magas szintű vertikális integrációnak – stabil márka, modern töltőüzemek és a legkorszerűbb alumínium italdobozgyár – köszönhetően egyedülálló szereplőnek tekinthető a szektorban. Termékei ma már több mint 50 országban elérhetőek, amelyek közül számos helyen piacvezető a márka. A HELL csoport az első és jelenleg az egyetlen italgyártó, amely a legzöldebb aludobozos csomagolásra vált világszerte.
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Rovarok az étrendünkben: a fenntarthatóság új dimenziója
A rovarok, mint élelmiszer, világszerte egyre nagyobb figyelmet kapnak. Sütve,…
Tovább olvasom >Az Alfa Group gyorsítaná az ingatlanok zöld átállását Magyarországon
Jelentősen fel kell gyorsítani a hazai ingatlanpiac ESG követelményeknek való…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >