A HELL a brit piac meghódítására készül
Már ebben a hónapban a brit szupermarket-piac meghatározó szereplőjének, a Sainsbury's láncnak a polcain is ott lesz a magyar fejlesztésű és gyártású HELL energiaital, amely megerősítette első helyét a szegmens hazai piacán.
Az AC Nielsen piackutató cég adatai szerint 2009-ben a közismerten nehéz gazdasági környezetben is 140%-os mennyiségi piacrész növekedést eredményeztek a termék eladásai.
A miskolci központú HELL 7,2 millió literes forgalmával egyedül többet ad el, mint a piacon versenyző két meghatározó multinacionális márka összesen. A HELL – piackutató által mért – részesedése mennyiségben 13,2%, értékben pedig 16%, amely azt is mutatja, hogy kiegyensúlyozott árazási politika alkalmazásával érte el sikereit a termék. Magyarországon a 2008-as, éves 61%-os mennyiségi növekedés után 2009-ben 38%-ot produkált a márka, amely egyedülálló siker az egész üdítőital-piacon.
A múlt hét fejleménye, hogy a magyar cég termékei is elérhetőek lesznek a brit Sainsbury's szupermarketlánc vásárlói számára. Nagy Zsolt, a cég globális marketingigazgatója elmondta: "A múlt év végén nyitottuk vezérképviseletünket Londonban, és a nemzetközi marketing-beruházásaink egyik emblematikus eredménye ez a Sainsbury's-együttműködés (szakszóval: belistázásunk)" – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >