A Heinz növekedését az egészséges ételek iránti kereslet is segíti
A világ legnagyobb ketchupgyártója bejelentette: az április végén záródó negyedik negyedéves profitja a tavalyi 181 millió dolláros értékről 7,2 százalékkal 194,1 millió dollárra nőtt.
Az eladások értéke
11 százalékkal, 2,69 milliárdra növekedett.
A Heinz bevételeinek 60 százaléka az Egyesült
Államokon kívülről származik, így a
gyenge dollárnak köszönhetően is jobb lett az
eredmény; a profitnövekedés 5,6 százaléka
az árfolyamnyereségnek köszönhető. A cég
úgy véli a mostani üzleti szituáció
hasonló a '70-es évek végén, '80-as évek
elején kialakult helyzethez, amikor az alapanyagárak
szintén drasztikusan emelkedtek. A vállalat vezetése
azonban bizakodóan néz a jövőbe, mert most erős
és egyre növekvő keresletet érzékelnek
termékeik iránt.
Elemzők szerint a Heinz erős
kiskereskedelmi forgalmi növekedése mögött az
áll, hogy igen hatékony az innováció
területén, és egyre nagyobb hangsúlyt
helyez az egészséges ételek forgalmazására.
A vállalat a következő két évben 400 új
terméket vezet be, népszerűsítésükre
60-100 millió dollárt szán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Az NKFH országos olívaolaj razziát indít az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében
A fogyasztók egészségének védelme és az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében a…
Tovább olvasom >Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >