A Heinekent szeretik a legjobban a magyarok?
A Pénczenrum legújabb szavazása alapján a Heineken sörei továbbra is a legnépszerűbbek az olvasók körében, bár a Dreher nem sokkal marad le mögötte. A harmadik helyen a Borsodi található, de jelentős lemaradással, míg a Carlsberget kedvelők kevesebben vannak, mint akik egyáltalán nem isznak sört.

A Heineken az első helyen
A 2023-as év üzleti eredményei azt mutatják, hogy míg a Borsodi és a Heineken nettó árbevétel növekedése csupán 6%-os volt, addig a Dreher és a Carlsberg jelentős, 19, illetve 16 százalékos emelkedést könyvelhetett el az előző évhez képest. Különösen figyelemre méltó, hogy a Dreher idén először megelőzte a Heinekent a hazai piacon, noha a Heineken exportban még mindig jelentős előnnyel rendelkezik.
Adózás utáni eredmények tekintetében a Dreher az év egyik nyertese, több mint 2,7 milliárd forintos növekedéssel az előző évhez képest, míg a Heineken ennek ellenére is pozitív eredményt ért el 4,5 milliárd forintos bevétellel. Ezzel szemben a Borsodi és a Carlsberg veszteséges évet zárt, ami a szavazási eredményeket is tükrözi: a Carlsbergre csupán az olvasók 3%-a szavazott, míg a nem sörivók aránya 4%.
A szavazás során a Heineken 43,33%-kal bizonyult a legnépszerűbbnek, következő helyen a Dreher áll 32,46%-kal, amelyet a forgalmazott egyéb sörök, mint a Pilsner vagy a Kozel követnek. A Borsodi a harmadik legnépszerűbb gyártóként 17,37%-ot ért el.
Kapcsolódó cikkeink
A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Olaszországban és Spanyolországban is terjeszkedik a Metro
Stratégiai partnerségre lépett a Metro Italia az olasz Multicedi nagykereskedővel,…
Tovább olvasom >7 millió dollárt invesztál a Nestlé a gabonapehely-gyártásba Zimbabwéban
7 millió dolláros beruházással bővítette a Nestlé reggelizőpehely-gyárát a zimbabwei…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >