A Heinekent szeretik a legjobban a magyarok?
A Pénczenrum legújabb szavazása alapján a Heineken sörei továbbra is a legnépszerűbbek az olvasók körében, bár a Dreher nem sokkal marad le mögötte. A harmadik helyen a Borsodi található, de jelentős lemaradással, míg a Carlsberget kedvelők kevesebben vannak, mint akik egyáltalán nem isznak sört.

A Heineken az első helyen
A 2023-as év üzleti eredményei azt mutatják, hogy míg a Borsodi és a Heineken nettó árbevétel növekedése csupán 6%-os volt, addig a Dreher és a Carlsberg jelentős, 19, illetve 16 százalékos emelkedést könyvelhetett el az előző évhez képest. Különösen figyelemre méltó, hogy a Dreher idén először megelőzte a Heinekent a hazai piacon, noha a Heineken exportban még mindig jelentős előnnyel rendelkezik.
Adózás utáni eredmények tekintetében a Dreher az év egyik nyertese, több mint 2,7 milliárd forintos növekedéssel az előző évhez képest, míg a Heineken ennek ellenére is pozitív eredményt ért el 4,5 milliárd forintos bevétellel. Ezzel szemben a Borsodi és a Carlsberg veszteséges évet zárt, ami a szavazási eredményeket is tükrözi: a Carlsbergre csupán az olvasók 3%-a szavazott, míg a nem sörivók aránya 4%.
A szavazás során a Heineken 43,33%-kal bizonyult a legnépszerűbbnek, következő helyen a Dreher áll 32,46%-kal, amelyet a forgalmazott egyéb sörök, mint a Pilsner vagy a Kozel követnek. A Borsodi a harmadik legnépszerűbb gyártóként 17,37%-ot ért el.
Kapcsolódó cikkeink
A kisüzemi sörfőzdék a sörkultúra megújításának motorjai
Értékközpontú alternatívát kínálnak a kisüzemi sörfőzdék a nagyipari termelés mellett,…
Tovább olvasom >Szigorítanák az alkoholszabályozást a csehek – egyre többen támogatják a korlátozásokat
A cseh lakosság jelentős része szigorúbb fellépést sürget az alkoholfogyasztás…
Tovább olvasom >Ahol a nagyok csapolnak
A Magyar Sörgyártók Szövetségének 2024-es jelentése szerint 2024-ben a hordós…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >