A Heinekent szeretik a legjobban a magyarok?
A Pénczenrum legújabb szavazása alapján a Heineken sörei továbbra is a legnépszerűbbek az olvasók körében, bár a Dreher nem sokkal marad le mögötte. A harmadik helyen a Borsodi található, de jelentős lemaradással, míg a Carlsberget kedvelők kevesebben vannak, mint akik egyáltalán nem isznak sört.
A 2023-as év üzleti eredményei azt mutatják, hogy míg a Borsodi és a Heineken nettó árbevétel növekedése csupán 6%-os volt, addig a Dreher és a Carlsberg jelentős, 19, illetve 16 százalékos emelkedést könyvelhetett el az előző évhez képest. Különösen figyelemre méltó, hogy a Dreher idén először megelőzte a Heinekent a hazai piacon, noha a Heineken exportban még mindig jelentős előnnyel rendelkezik.
Adózás utáni eredmények tekintetében a Dreher az év egyik nyertese, több mint 2,7 milliárd forintos növekedéssel az előző évhez képest, míg a Heineken ennek ellenére is pozitív eredményt ért el 4,5 milliárd forintos bevétellel. Ezzel szemben a Borsodi és a Carlsberg veszteséges évet zárt, ami a szavazási eredményeket is tükrözi: a Carlsbergre csupán az olvasók 3%-a szavazott, míg a nem sörivók aránya 4%.
A szavazás során a Heineken 43,33%-kal bizonyult a legnépszerűbbnek, következő helyen a Dreher áll 32,46%-kal, amelyet a forgalmazott egyéb sörök, mint a Pilsner vagy a Kozel követnek. A Borsodi a harmadik legnépszerűbb gyártóként 17,37%-ot ért el.
Kapcsolódó cikkeink
Sörkülönlegességekkel fűszerezi meg a Borsodi az ünnepeket
Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a…
Tovább olvasom >NIQ: Nem hátba veregetésre, mentorfigurákra van szüksége a fiataloknak
Egy átlagos magyar felnőtt a családján és a munkahelyén kívül…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >