Magazin: A HEINEKEN-nél búcsúztatta az évet a POPAI
Az év utolsó POPAI-találkozóján, november 8-án a HEINEKEN látta vendégül az Egyesület tagjait.
A szakmai délután házigazdái Berki Tímea és Ozoróczy Viktória voltak. Berki Tímea A kevesebb több? – POS/POP a HoReCa-ban című előadásában bemutatta a HEINEKEN saját POS-optimalizálási módszerét és annak elemeit, melyek segítségével az értékesítéshelyi eszközök teljes skáláját alakítják és kezelik. A trade marketing vezető előadásában kitért az egyes HoReCa-pontonkénti POS-stratégiákra, valamint részletezte a stratégiai márkák láthatóságának alapvető szempontjait.
A POPAI Egyesület, tematikus éveinek sorát folytatva, 2019-re „Digitalizáció, vagy amit akartok” címmel hirdette meg a következő témakört. A POPAI Magyarország Egyesület találkozóinak következő állomását január 17-én a Mondelēz biztosítja. //
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
Örömmel tudatjuk, hogy megjelent a Trade magazin legújabb, 2025/2-3-as száma.…
Tovább olvasom >Áremelkedésre figyelmeztet a Mondelēz az amerikai egészségügyi reformok okán
Dirk van de Put, a Mondelēz vezérigazgatója szerint az Egyesült…
Tovább olvasom >Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >