Magazin: A HEINEKEN-nél búcsúztatta az évet a POPAI
Az év utolsó POPAI-találkozóján, november 8-án a HEINEKEN látta vendégül az Egyesület tagjait.
A szakmai délután házigazdái Berki Tímea és Ozoróczy Viktória voltak. Berki Tímea A kevesebb több? – POS/POP a HoReCa-ban című előadásában bemutatta a HEINEKEN saját POS-optimalizálási módszerét és annak elemeit, melyek segítségével az értékesítéshelyi eszközök teljes skáláját alakítják és kezelik. A trade marketing vezető előadásában kitért az egyes HoReCa-pontonkénti POS-stratégiákra, valamint részletezte a stratégiai márkák láthatóságának alapvető szempontjait.
A POPAI Egyesület, tematikus éveinek sorát folytatva, 2019-re „Digitalizáció, vagy amit akartok” címmel hirdette meg a következő témakört. A POPAI Magyarország Egyesület találkozóinak következő állomását január 17-én a Mondelēz biztosítja. //
Kapcsolódó cikkeink
Szálltunk rendelkezésükre! (1. rész)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Továbbra is a Heineken marad a Forma–1 globális partnere
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AB InBev válthatja a Heinekent a UEFA hivatalos sörpartnereként 2027-től
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kereskedelem turbulenciában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Hungaropack Magyar Csomagolási Verseny 2025. évi díjazottjai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kavarodás a tégelyekben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
