A Heineken Hungária nyerte a CSR Hungary Díjat 2011-ben
A Heineken nem kisebb célt tűzött ki maga elé, mint a világ legzöldebb sörgyártója cím elérését. Ennek érdekében 2010 áprilisában meghirdette „A zöldebb jövőért” elnevezésű integrált fenntarthatósági stratégiáját. A program színvonalát és gyakorlatiasságát, valamint az eddig elért eredményeket a CSR Hungary Díj zsűrije is nagyra értékelte: nagyvállalati kategóriában első helyezést ért el.
A Heineken Hungária elkötelezett híve a környezettudatos gondolkodásnak. Már évek óta odafigyel a környezetre gyakorolt hatására, azonban 2010-ben útjára indította „A zöldebb jövőért” nevű átfogó programját, mely a következő 10 évre meghatározza azokat a fenntarthatósági terveket, melyek célja, hogy 2020-ra a Heineken legyen a világ legkörnyezetbarátabb sörgyára.
Annak érdekében, hogy a vállalat valóra tudja váltani célkitűzését, jelentős és hosszú távú befektetéseket hajt végre. A fenntarthatóbb jövő elérése érdekében tevékenységét és energiáját három fő stratégiai irányra összpontosítja: fejlesztésre, vagyis márkái és azok környezeti hatásának folyamatos javítására; támogatásra, vagyis dolgozói és a vállalat telephelyeinek otthont adó közösségek támogatására; és pozitív hatásra a sör társadalomban elfoglalt szerepében.
„A zöldebb jövőért” program alapja
A program minden egyes összetevője át van ültetve a gyakorlatba: Például korábban az üres dobozokat töltés előtt kimosták, töltés után pedig lemosták. Erre a célra eddig mindkét esetben friss vizet használtak, most azonban az üresdoboz-mosóból összegyűjtik a vizet, és ezt a vizet használják a doboz külső átmosásához. Ezzel a megoldással évi 400 m3 vizet takarít meg a sörgyártó.
„A zöldebb jövőért” program megvalósítása mindannyiunk számára rendkívül fontos küldetés. Szeretnénk az ország legzöldebb sörgyártója lenni és ennek érdekében mindent el is követünk. Nagy örömmel és büszkeséggel tölt el, hogy e törekvésünket a szakma is értékeli. A CSR Hungary Díj megerősít minket abban, hogy jó úton haladunk.” – fogalmazott Oladele Ajayi a Heineken Hungária vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >