A Heineken Hungária és a Krétakör együtt lép fel a felelőtlen alkoholfogyasztás ellen
Újabb partner bevonásával folytatja a Heineken Hungária Zrt. a felelőtlen, mértéktelen alkoholfogyasztás veszélyeire, valamint a felelősségteljesen meghozott döntések fontosságára figyelmeztető kampányát.
A Krétakör alkotóközössége kisfilmekkel és fesztiválhelyszíni performanszokkal szólítja meg a fiatalfelnőtt korosztályt. Az alkotások az EIKKA múlt évi kutatásából megismert, az önámítást igazoló ellentmondásokra irányítják a figyelmet. A kommunikáció fő platformja továbbra is a http://www.holahatar.hu weboldal.
A kezdeményezés ötletgazdája, a Heineken Hungária Zrt. számára az elmúlt esztendőben folytatott preventív munka legfontosabb tanulsága az volt, hogy a leginkább veszélyeztetett fiatalfelnőtt kör megszólítása csak a számukra releváns platformokon, az általuk ismert formanyelven, illetve hiteles, a probléma iránt érzékenységet mutató partnerekkel lehetséges. A Schilling Árpád vezette Krétakör olyan professzionális alkotóműhely és produkciós iroda, amely a társadalomtudományok bevonásával hoz létre közösségi eseményeket.
A 2010-es nyári fesztiválok apropóján megújuló program keretében a Krétakör Fancsikai Péter rendezésében egy figyelemfelkeltő kisfilmet és egy animációt készített, melyek az EIKKA (Európai Ifjúsági Kutató-, Szervezetfejlesztő és Kommunikációs Központ) múlt évi kutatási eredményeit dolgozták fel. Ezt követően a Krétakör alkotóközössége a Heineken Hungária Zrt. által támogatott fesztiválokra (Soproni VOLT és Heineken Balaton Sound) utazott, hogy helyszíni performanszok előadásával gondolkoztassa el a fesztiválozókat a társas befolyásolás és a mértéktelen alkoholfogyasztás kapcsán felmerülő kérdésekről. Az ezekről készülő felvételek az eddig elkészült alkotásokkal együtt még július folyamán felkerülnek a www.holahatar.hu weboldalra, illetve az ismert videómegosztókra – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >