„A HAZAIBAN TÖBB VAN” összefogáskampány folytatásával nyitotta 2024-et a Magyar Termék Nonprofit Kft.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 2024-ben sem lassít; a tavaly nyáron indított, „A HAZAIBAN TÖBB VAN” összefogáskampány folytatásával nyitotta az új évet! A január–februári, sales támogatói lábbal is rendelkező image-kampány ingyenes részvételt biztosított a védjegyes partnerek számára.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
A szervezet hitvallása és küldetéstudata 2024-re vonatkozóan sem változott; minél inkább fókuszba helyezni a hazai előállítású, megbízható minőségű termékeket.
– A fenti szellemiséget követve hívjuk életre összefogáskampányainkat, amelyekkel a mintegy 250 partnerünk közel 5500 védjegyes termékét tudjuk népszerűsíteni. Ilyenkor a résztvevők minimális költségvállalás mellett sokszoros kommunikációs értéket kapnak, ami számukra hatalmas érték – mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője. – Idén több szempontból is nagyot léptünk előre. A tavaly augusztusban indult, „A HAZAIBAN TÖBB VAN” projektünk sikerei nyomán a 2024-es évet az összefogáskampány január közepe és február 11. között zajló folytatásával nyitottuk. A résztvevő partnereink számára ezúttal ingyenesen tudtuk kínálni a lehetőséget, a mostani etap igazi újdonsága pedig az volt, hogy az image-kampány sales támogatói lábbal is rendelkezett.
A promóció az online kommunikációs tér, valamint a közösségi marketing eszközeit integráltan felhasználva biztosította 32 Magyar Termék védjegyes partner számára a hatékony márka- és termékismertség-növelést.
A fogyasztók a vásárlói döntés helyszínén, az üzletláncokban is találkozhattak A HAZAIBAN TÖBB VAN kulcsüzenettel. Ehhez köthetően indítottunk a www.magyaranyero.hu hűségoldalunkon egy kódfeltöltős játékot, amely során február 11-ig naponta 5 darab 10 ezer forintos pénznyeremény talált gazdára – tette hozzá Benedek Eszter. //
Kapcsolódó cikkeink
Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >Törlők viadala
A háztartási papírtörlők mindennapi életünk elengedhetetlen kellékei, amelyek kényelmet és…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyes árucikkek egyharmada üzletlánci saját márkás termék
A hazai vásárlók igényeit felmérve a kiskereskedelmi üzletláncok is egyértelmű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >