„A HAZAIBAN TÖBB VAN” összefogáskampány folytatásával nyitotta 2024-et a Magyar Termék Nonprofit Kft.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 2024-ben sem lassít; a tavaly nyáron indított, „A HAZAIBAN TÖBB VAN” összefogáskampány folytatásával nyitotta az új évet! A január–februári, sales támogatói lábbal is rendelkező image-kampány ingyenes részvételt biztosított a védjegyes partnerek számára.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
A szervezet hitvallása és küldetéstudata 2024-re vonatkozóan sem változott; minél inkább fókuszba helyezni a hazai előállítású, megbízható minőségű termékeket.
– A fenti szellemiséget követve hívjuk életre összefogáskampányainkat, amelyekkel a mintegy 250 partnerünk közel 5500 védjegyes termékét tudjuk népszerűsíteni. Ilyenkor a résztvevők minimális költségvállalás mellett sokszoros kommunikációs értéket kapnak, ami számukra hatalmas érték – mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője. – Idén több szempontból is nagyot léptünk előre. A tavaly augusztusban indult, „A HAZAIBAN TÖBB VAN” projektünk sikerei nyomán a 2024-es évet az összefogáskampány január közepe és február 11. között zajló folytatásával nyitottuk. A résztvevő partnereink számára ezúttal ingyenesen tudtuk kínálni a lehetőséget, a mostani etap igazi újdonsága pedig az volt, hogy az image-kampány sales támogatói lábbal is rendelkezett.
A promóció az online kommunikációs tér, valamint a közösségi marketing eszközeit integráltan felhasználva biztosította 32 Magyar Termék védjegyes partner számára a hatékony márka- és termékismertség-növelést.
A fogyasztók a vásárlói döntés helyszínén, az üzletláncokban is találkozhattak A HAZAIBAN TÖBB VAN kulcsüzenettel. Ehhez köthetően indítottunk a www.magyaranyero.hu hűségoldalunkon egy kódfeltöltős játékot, amely során február 11-ig naponta 5 darab 10 ezer forintos pénznyeremény talált gazdára – tette hozzá Benedek Eszter. //
Kapcsolódó cikkeink
A helyi termékek ereje
Az Auchan Magyarország Kft. magyar termékekért tett tevékenységét ezüstéremmel jutalmazták az…
Tovább olvasom >PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Növekedés, sikeres kampányok, új szakmai együttműködések: ilyen volt a Magyar Termék 2024-es éve
A Magyar Termék idén rekordot döntött, hiszen a védjegyhasználók száma…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >