Magazin: A Hazai Termékek Hónapjává vált augusztus
A gyártók és az áruházláncok korábban soha nem látott összefogását eredményezte a járvány kitörése után létrejött „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampány, amelyet az idén augusztusban először meghirdetett Hazai Termékek Hónapjával folytat a Magyar Termék Nonprofit Kft.
Az elmúlt években folyamatosan növekedett a gyártók és kereskedelmi láncok érdeklődése a Magyar Termék védjegyek iránt, egyre több közös akciót tudtunk indítani, így már volt mire alapoznunk az összefogást a járvány kitörésekor – mondta Benedek Eszter. A védjegyrendszert működtető cég ügyvezetője úgy látja, hogy az ekkor indított #veddahazait mozgalom a korábbinál is intenzívebbé tette ezt az együttműködést, amelybe új gyártókat és kereskedőket is sikerült bevonni.
A folyamatos marketingaktivitások, az egy év alatt országosan ismertté vált, önálló védjegyként is bejegyzett, a cégek által előszeretettel használt #veddahazait arról győzték meg a Magyar Terméket, hogy a csatlakozó partnerekkel érdemes még magasabb szintre lépniük az eladásösztönzésben. Benedek Eszter szerint ez a felismerés szülte a Hazai Termékek Hónapját, amely augusztus elején indult 9 gyártó és 5 kereskedő cég összefogásával.
A csatlakozó kereskedelmi cégek augusztusban saját akciókat folytatnak a hazai termékek népszerűsítésére, például akciós újságjaikban, webshopjaikban kiemelik a Magyar Termék védjegyeit viselő árukat, ajándékakciókat hirdetnek. A Hazai Termékek Hónapjában részt vevő gyártók tévékampányban, óriásplakátokon, Hazai Pakk adománycsomagokkal közös CSR-akcióban jelennek meg.
Ezenfelül augusztus elején indult a Magyar Termék Vedd a hazait! országos közösségi nyereményakciója is. A négy hónapig futó játékban ezúttal 10 gyártó 11 márkája vesz részt. A fogyasztók összesen 230-fajta hazai termék vásárlásával vehetnek részt az akcióban, amelynek főnyereménye egymillió forint.
A Hazai Termékek Hónapjának résztvevői
Gyártók:
Agricolae Kft.
Ceres Zrt.
Eisberg Hungary Kft.
MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft.
Mary-Ker Pasta Kft.
NT Kft.
Pápai Hús Kft.
SPAR Magyarország Kft.
Szarvasi Mozzarella Kft.
Kereskedők:
Auchan
CBA
Kifli.hu
METRO
SPAR //
Kapcsolódó cikkeink
Törlők viadala
A háztartási papírtörlők mindennapi életünk elengedhetetlen kellékei, amelyek kényelmet és…
Tovább olvasom >Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyes árucikkek egyharmada üzletlánci saját márkás termék
A hazai vásárlók igényeit felmérve a kiskereskedelmi üzletláncok is egyértelmű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >