Magazin: A Hazai Termékek Hónapjává vált augusztus
A gyártók és az áruházláncok korábban soha nem látott összefogását eredményezte a járvány kitörése után létrejött „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampány, amelyet az idén augusztusban először meghirdetett Hazai Termékek Hónapjával folytat a Magyar Termék Nonprofit Kft.
Az elmúlt években folyamatosan növekedett a gyártók és kereskedelmi láncok érdeklődése a Magyar Termék védjegyek iránt, egyre több közös akciót tudtunk indítani, így már volt mire alapoznunk az összefogást a járvány kitörésekor – mondta Benedek Eszter. A védjegyrendszert működtető cég ügyvezetője úgy látja, hogy az ekkor indított #veddahazait mozgalom a korábbinál is intenzívebbé tette ezt az együttműködést, amelybe új gyártókat és kereskedőket is sikerült bevonni.
A folyamatos marketingaktivitások, az egy év alatt országosan ismertté vált, önálló védjegyként is bejegyzett, a cégek által előszeretettel használt #veddahazait arról győzték meg a Magyar Terméket, hogy a csatlakozó partnerekkel érdemes még magasabb szintre lépniük az eladásösztönzésben. Benedek Eszter szerint ez a felismerés szülte a Hazai Termékek Hónapját, amely augusztus elején indult 9 gyártó és 5 kereskedő cég összefogásával.
A csatlakozó kereskedelmi cégek augusztusban saját akciókat folytatnak a hazai termékek népszerűsítésére, például akciós újságjaikban, webshopjaikban kiemelik a Magyar Termék védjegyeit viselő árukat, ajándékakciókat hirdetnek. A Hazai Termékek Hónapjában részt vevő gyártók tévékampányban, óriásplakátokon, Hazai Pakk adománycsomagokkal közös CSR-akcióban jelennek meg.
Ezenfelül augusztus elején indult a Magyar Termék Vedd a hazait! országos közösségi nyereményakciója is. A négy hónapig futó játékban ezúttal 10 gyártó 11 márkája vesz részt. A fogyasztók összesen 230-fajta hazai termék vásárlásával vehetnek részt az akcióban, amelynek főnyereménye egymillió forint.
A Hazai Termékek Hónapjának résztvevői
Gyártók:
Agricolae Kft.
Ceres Zrt.
Eisberg Hungary Kft.
MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft.
Mary-Ker Pasta Kft.
NT Kft.
Pápai Hús Kft.
SPAR Magyarország Kft.
Szarvasi Mozzarella Kft.
Kereskedők:
Auchan
CBA
Kifli.hu
METRO
SPAR //
Kapcsolódó cikkeink
Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >Minden lap számít
Tudatos vásárlás, fenntartható csomagolás, új termékfunkciók – ezek mentén alakítják…
Tovább olvasom >A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >