Magazin: A Hazai Termékek Hónapjává vált augusztus
A gyártók és az áruházláncok korábban soha nem látott összefogását eredményezte a járvány kitörése után létrejött „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampány, amelyet az idén augusztusban először meghirdetett Hazai Termékek Hónapjával folytat a Magyar Termék Nonprofit Kft.
Az elmúlt években folyamatosan növekedett a gyártók és kereskedelmi láncok érdeklődése a Magyar Termék védjegyek iránt, egyre több közös akciót tudtunk indítani, így már volt mire alapoznunk az összefogást a járvány kitörésekor – mondta Benedek Eszter. A védjegyrendszert működtető cég ügyvezetője úgy látja, hogy az ekkor indított #veddahazait mozgalom a korábbinál is intenzívebbé tette ezt az együttműködést, amelybe új gyártókat és kereskedőket is sikerült bevonni.
A folyamatos marketingaktivitások, az egy év alatt országosan ismertté vált, önálló védjegyként is bejegyzett, a cégek által előszeretettel használt #veddahazait arról győzték meg a Magyar Terméket, hogy a csatlakozó partnerekkel érdemes még magasabb szintre lépniük az eladásösztönzésben. Benedek Eszter szerint ez a felismerés szülte a Hazai Termékek Hónapját, amely augusztus elején indult 9 gyártó és 5 kereskedő cég összefogásával.
A csatlakozó kereskedelmi cégek augusztusban saját akciókat folytatnak a hazai termékek népszerűsítésére, például akciós újságjaikban, webshopjaikban kiemelik a Magyar Termék védjegyeit viselő árukat, ajándékakciókat hirdetnek. A Hazai Termékek Hónapjában részt vevő gyártók tévékampányban, óriásplakátokon, Hazai Pakk adománycsomagokkal közös CSR-akcióban jelennek meg.
Ezenfelül augusztus elején indult a Magyar Termék Vedd a hazait! országos közösségi nyereményakciója is. A négy hónapig futó játékban ezúttal 10 gyártó 11 márkája vesz részt. A fogyasztók összesen 230-fajta hazai termék vásárlásával vehetnek részt az akcióban, amelynek főnyereménye egymillió forint.
A Hazai Termékek Hónapjának résztvevői
Gyártók:
Agricolae Kft.
Ceres Zrt.
Eisberg Hungary Kft.
MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft.
Mary-Ker Pasta Kft.
NT Kft.
Pápai Hús Kft.
SPAR Magyarország Kft.
Szarvasi Mozzarella Kft.
Kereskedők:
Auchan
CBA
Kifli.hu
METRO
SPAR //
Kapcsolódó cikkeink
Milyen lesz a 2025-ös év? Indul a repülőrajt?
Ismét egy érdekes és hasznos összejövetelt tartott a Magyar Termék…
Tovább olvasom >Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >A zöld kommunikáció csak megfelelő módon használva előny
Az elmúlt években alapvetően változott meg a fogyasztói magatartás, sokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >