A hazai POPAI jelenti
A POPAI Magyarország meghívására február 15–17. között hazánkban tartózkodott Massimo Volpe, a POPAI Italy general managere, aki először a POPAI zártkörű fórumán beszélt az olasz sikerek kulisszatitkairól. A szervezet számos rendezvénnyel, kongresszussal, roadshow-val, elektronikus megjelenéssel, együttműködéssel és szolgáltatással építi a Marketing at Retail szakma elismertségét Olaszországban. Tagjai számára szakmai utakat, boltlátogatási túrákat is szervez több országba, márciusban épp az Egyesült Államokba.
Másnap Massimo Volpe a Szerelmem a Trade Marketing konferencián tartott nagy sikerű előadást „Luxus vevőkezelés átlagos vevőknek” címmel. Őt követte az Olaszországban szintén POPAI-tag, a Ferrari volt márkapromóciós vezetője, Alessandro Carnicella, jelenleg szakértő tanácsadó „Mi csábítja a luxus vevőket?” című prezentációja. Szintén a POPAI közösségből érkezett a konferencia harmadik külföldi előadója, Marek Szymczak, a Marin’s Central Europe ügyvezetője, aki „Hűséghatás pillanatok alatt” című előadásával nyűgözte le a közönséget.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >