A hazai POPAI jelenti
A POPAI Magyarország meghívására február 15–17. között hazánkban tartózkodott Massimo Volpe, a POPAI Italy general managere, aki először a POPAI zártkörű fórumán beszélt az olasz sikerek kulisszatitkairól. A szervezet számos rendezvénnyel, kongresszussal, roadshow-val, elektronikus megjelenéssel, együttműködéssel és szolgáltatással építi a Marketing at Retail szakma elismertségét Olaszországban. Tagjai számára szakmai utakat, boltlátogatási túrákat is szervez több országba, márciusban épp az Egyesült Államokba.
Másnap Massimo Volpe a Szerelmem a Trade Marketing konferencián tartott nagy sikerű előadást „Luxus vevőkezelés átlagos vevőknek” címmel. Őt követte az Olaszországban szintén POPAI-tag, a Ferrari volt márkapromóciós vezetője, Alessandro Carnicella, jelenleg szakértő tanácsadó „Mi csábítja a luxus vevőket?” című prezentációja. Szintén a POPAI közösségből érkezett a konferencia harmadik külföldi előadója, Marek Szymczak, a Marin’s Central Europe ügyvezetője, aki „Hűséghatás pillanatok alatt” című előadásával nyűgözte le a közönséget.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >