A hazai POPAI jelenti
A POPAI Magyarország meghívására február 15–17. között hazánkban tartózkodott Massimo Volpe, a POPAI Italy general managere, aki először a POPAI zártkörű fórumán beszélt az olasz sikerek kulisszatitkairól. A szervezet számos rendezvénnyel, kongresszussal, roadshow-val, elektronikus megjelenéssel, együttműködéssel és szolgáltatással építi a Marketing at Retail szakma elismertségét Olaszországban. Tagjai számára szakmai utakat, boltlátogatási túrákat is szervez több országba, márciusban épp az Egyesült Államokba.
Másnap Massimo Volpe a Szerelmem a Trade Marketing konferencián tartott nagy sikerű előadást „Luxus vevőkezelés átlagos vevőknek” címmel. Őt követte az Olaszországban szintén POPAI-tag, a Ferrari volt márkapromóciós vezetője, Alessandro Carnicella, jelenleg szakértő tanácsadó „Mi csábítja a luxus vevőket?” című prezentációja. Szintén a POPAI közösségből érkezett a konferencia harmadik külföldi előadója, Marek Szymczak, a Marin’s Central Europe ügyvezetője, aki „Hűséghatás pillanatok alatt” című előadásával nyűgözte le a közönséget.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >