A hazai POPAI jelenti

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 11. 07. 00:39

A nyári szünet után rendkívüli érdeklődés kísérte a szeptember 15-i POPAI találkozót, amelynek gondolatébresztő előadását a házigazda Nielsen szakemberei tartották „Bolti eszközök hatásának mérése, kutatások” címmel. Az élénk, konstruktív vita már az alapfogalmak definiálása kapcsán elkezdődött, és végig jellemző volt a piackutatói és a gyakorlati szempontok összevetése, a közös nevező keresése.

Szeptember 21–23. között 25 pályamű kiállításával sikeresen lezajlott a második magyar POPAI Awards POP verseny Tapolcán, a Business Days kísérőrendezvényeként. A nevezett eszközök és az esemény támogatói – a BD-Expo Kft., az In-store Team Kft. és a Laurel Cégcsoport – egyaránt hozzájárultak, hogy a nemzetközi színvonalú, nagy érdeklődést generáló verseny tovább növelje a haza Marketing at Retail-szektor ismertségét, elismertségét.

Kapcsolódó cikkeink