A hazai POPAI jelenti
A nyári szünet után rendkívüli érdeklődés kísérte a szeptember 15-i POPAI találkozót, amelynek gondolatébresztő előadását a házigazda Nielsen szakemberei tartották „Bolti eszközök hatásának mérése, kutatások” címmel. Az élénk, konstruktív vita már az alapfogalmak definiálása kapcsán elkezdődött, és végig jellemző volt a piackutatói és a gyakorlati szempontok összevetése, a közös nevező keresése.
Szeptember 21–23. között 25 pályamű kiállításával sikeresen lezajlott a második magyar POPAI Awards POP verseny Tapolcán, a Business Days kísérőrendezvényeként. A nevezett eszközök és az esemény támogatói – a BD-Expo Kft., az In-store Team Kft. és a Laurel Cégcsoport – egyaránt hozzájárultak, hogy a nemzetközi színvonalú, nagy érdeklődést generáló verseny tovább növelje a haza Marketing at Retail-szektor ismertségét, elismertségét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GVH: az árréscsökkentés mérsékelte az árakat, az OKSZ bírálatát vitatják
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közlése szerint az árréscsökkentés eredményes volt,…
Tovább olvasom >Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >Meghosszabbította a kormány az árrésstopot
Orbán Viktor a Harcosok Klubja nevű Facebook-csoportban jelentette be, hogy…
Tovább olvasom >