A hazai POPAI jelenti
A Laurel cégcsoport lett a második magyar POPAI Awards POP verseny támogatója. A Laurel vezetői különdíj felajánlásával és a nyertes pályamű(vek) kiállításával (a Laurel Retail Konferencia 2011-en, 2011. november 9–10-én, a siófoki Hotel Azúrban) is hozzájárulnak a magyar marketing at retail szakma elismertségének és presztízsének növeléséhez.
A hazai pályaművek kiállítására és zsűrizésére a Business Days keretében Tapolcán, szeptember 21–23. között, a Hotel Pelion különtermében kerül sor. Az ünnepélyes eredményhirdetésre a csütörtök esti gálavacsorán, a POPAI 75. évfordulóját ünneplő eseményen kerül sor. A nyertesek bemutatkozhatnak a POPAI standján a Promotion kiállításon is. A kategóriagyőztesek részt vehetnek Las Vegasban a GlobalShop kiállításon megrendezésre kerülő nemzetközi POPAI Global Awards versenyen, amelynek keretében 2012. március 2-án rendezik a POPAI Global Awards ünnepélyes díjátadó ünnepségét is
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >