A hazai POPAI jelenti
A Laurel cégcsoport lett a második magyar POPAI Awards POP verseny támogatója. A Laurel vezetői különdíj felajánlásával és a nyertes pályamű(vek) kiállításával (a Laurel Retail Konferencia 2011-en, 2011. november 9–10-én, a siófoki Hotel Azúrban) is hozzájárulnak a magyar marketing at retail szakma elismertségének és presztízsének növeléséhez.
A hazai pályaművek kiállítására és zsűrizésére a Business Days keretében Tapolcán, szeptember 21–23. között, a Hotel Pelion különtermében kerül sor. Az ünnepélyes eredményhirdetésre a csütörtök esti gálavacsorán, a POPAI 75. évfordulóját ünneplő eseményen kerül sor. A nyertesek bemutatkozhatnak a POPAI standján a Promotion kiállításon is. A kategóriagyőztesek részt vehetnek Las Vegasban a GlobalShop kiállításon megrendezésre kerülő nemzetközi POPAI Global Awards versenyen, amelynek keretében 2012. március 2-án rendezik a POPAI Global Awards ünnepélyes díjátadó ünnepségét is
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >Nehéz helyzetben a sertéshúságazat: emelkedő költségek, csökkenő fogyasztás és átalakuló szokások
Évek óta kihívásokkal néz szembe a hazai és az uniós…
Tovább olvasom >Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >