A hazai POPAI jelenti
A Laurel cégcsoport lett a második magyar POPAI Awards POP verseny támogatója. A Laurel vezetői különdíj felajánlásával és a nyertes pályamű(vek) kiállításával (a Laurel Retail Konferencia 2011-en, 2011. november 9–10-én, a siófoki Hotel Azúrban) is hozzájárulnak a magyar marketing at retail szakma elismertségének és presztízsének növeléséhez.
A hazai pályaművek kiállítására és zsűrizésére a Business Days keretében Tapolcán, szeptember 21–23. között, a Hotel Pelion különtermében kerül sor. Az ünnepélyes eredményhirdetésre a csütörtök esti gálavacsorán, a POPAI 75. évfordulóját ünneplő eseményen kerül sor. A nyertesek bemutatkozhatnak a POPAI standján a Promotion kiállításon is. A kategóriagyőztesek részt vehetnek Las Vegasban a GlobalShop kiállításon megrendezésre kerülő nemzetközi POPAI Global Awards versenyen, amelynek keretében 2012. március 2-án rendezik a POPAI Global Awards ünnepélyes díjátadó ünnepségét is
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >