„A hazai az igazi” – integrált kampány a védjegyes termékekért
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 2022. évi legfőbb kommunikációs üzenete, hogy a Magyar Termék védjegyek valódi garanciát jelentenek a hazai eredetre és a megbízhatóságra. Ezeket ugyanis csak szigorú minősítési eljárás eredményeképpen lehet alkalmazni a termékeken, amelyeket ezt követően is folyamatosan ellenőriznek – mondta el Benedek Eszter ügyvezető.
„A hazai az igazi” szlogennel elindította 2022. évi integrált kampányát a Magyar Termék Nonprofit Kft. Ennek célja, hogy az ellenőrzött, megbízható eredetű hazai termékekről szóló üzenetet eljuttassa a fogyasztók mind szélesebb köréhez, ezzel is segítve őket a tudatos vásárlásban. A Magyar Termék több, mint védjegy, ezek használata egyben közös platformot is jelent a gyártó cégek számára – hangsúlyozta az ügyvezető. Az ezzel járó előnyök az integrált kampányban is megmutatkoznak: egyedi módon megfogalmazott, azonos tartalmú üzeneteik összeadódnak, hatásuk fokozódik, így a brandek egymást is erősítik.
„A hazai az igazi” reklámkampány februárban új imázsfilmmel jelentkezik, amelyben a gyártók egyedi márkajelenetet kaptak. A február 1-je és 28-a között zajló tévékampányban öt védjegyhasználó vesz részt: a Gyulahús Kft. (Gyulai májas); a Haladás Mg. Zrt. (Goldenburg burgonya); az NT Kft. (Kunsági Éden étolaj); az URBAN Kft. (Crack szelet) és a SPAR Magyarország Kft. (Regnum friss hús). A közösségi kampány sikerét széles körű üzletlánci kommunikáció is támogatja: egységes arculattal jelenik meg a hirdetés és az üzlettéri kihelyezés az ALDI, az Auchan, az É-K Pro Coop, a Mecsek Füszért, a METRO, a Penny, a SPAR és a Tesco üzleteiben.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. az akció végén az érintettek részvételével kampányzáró sajtótájékoztatót tart. Benedek Eszter kiemelte: a februári integrált reklámhadjárat egy cégre eső költsége csupán töredéke egy saját kommunikációs kampányénak. A benne szereplők több csatornán (TV, online, SM, PR stb.) keresztül juttatják el a fogyasztókhoz az értékesítést támogató tartalmakat. //
Kapcsolódó cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >BMI: Mélyülő zsugorodás októberben
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) szezonálisan kiigazított októberi értéke: 47,6.…
Tovább olvasom >