A határokon átnyúló e-kereskedelmi forgalom tavaly elérte a 237 milliárd eurót
A határokon átnyúló európai online piac 2023-ban 237 milliárd eurós forgalmat realizált, ami 32%-os növekedést jelent az előző évhez képest.
Az európai online üzletek 107 milliárd eurós határokon átnyúló forgalmat generáltak.
Az európai határokon átnyúló e-kereskedelem 2022-ben 179 milliárd eurót tett ki. Abban az évben az európai online üzletek 105,5 milliárd eurós határokon átnyúló forgalmat generáltak, ami rekordméretű forgalomnak bizonyult. Tavaly 1,4%-os növekedést követően határokon átnyúló forgalmuk 107 milliárd euróra emelkedett.
A Cross-Border Commerce Europe által kiadott „TOP 500 B2C Cross-Border Retail Europe” 6. kiadása szerint a teljes európai online B2C áruforgalom értéke elérte a 741 milliárd eurót. Ez 13%-os növekedést jelent 2022-hez képest és 32%-a határokon átnyúló értékesítésből származik.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
Több ezer magyar webáruház válhat potenciális hirdetési felületté
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak,…
Tovább olvasom >Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba
Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva…
Tovább olvasom >Spanyolországban is elindult a TikTok Shop
Piaci szakértők és kereskedők szerint december 9-én elindult a TikTok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenkilenc havi mélyponton a GKI konjunktúra indexe
Az idei év első hónapjában folytatódott az enyhén negatív trend:…
Tovább olvasom >Megvan az itthoni vendéglátóipari költés lélektani határa
Többek között ez is kiderül abból a reprezentatív kutatásból, amely…
Tovább olvasom >Újratervezésben élik mindennapjaikat a vezérigazgatók
A világ vezérigazgatóinak közel 60%-a arra számít a következő 12…
Tovább olvasom >