A határokon átnyúló e-kereskedelmi forgalom tavaly elérte a 237 milliárd eurót
A határokon átnyúló európai online piac 2023-ban 237 milliárd eurós forgalmat realizált, ami 32%-os növekedést jelent az előző évhez képest.
Az európai online üzletek 107 milliárd eurós határokon átnyúló forgalmat generáltak.
Az európai határokon átnyúló e-kereskedelem 2022-ben 179 milliárd eurót tett ki. Abban az évben az európai online üzletek 105,5 milliárd eurós határokon átnyúló forgalmat generáltak, ami rekordméretű forgalomnak bizonyult. Tavaly 1,4%-os növekedést követően határokon átnyúló forgalmuk 107 milliárd euróra emelkedett.
A Cross-Border Commerce Europe által kiadott „TOP 500 B2C Cross-Border Retail Europe” 6. kiadása szerint a teljes európai online B2C áruforgalom értéke elérte a 741 milliárd eurót. Ez 13%-os növekedést jelent 2022-hez képest és 32%-a határokon átnyúló értékesítésből származik.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >