A határokon átnyúló e-kereskedelmi forgalom tavaly elérte a 237 milliárd eurót
A határokon átnyúló európai online piac 2023-ban 237 milliárd eurós forgalmat realizált, ami 32%-os növekedést jelent az előző évhez képest.
Az európai online üzletek 107 milliárd eurós határokon átnyúló forgalmat generáltak.
Az európai határokon átnyúló e-kereskedelem 2022-ben 179 milliárd eurót tett ki. Abban az évben az európai online üzletek 105,5 milliárd eurós határokon átnyúló forgalmat generáltak, ami rekordméretű forgalomnak bizonyult. Tavaly 1,4%-os növekedést követően határokon átnyúló forgalmuk 107 milliárd euróra emelkedett.
A Cross-Border Commerce Europe által kiadott „TOP 500 B2C Cross-Border Retail Europe” 6. kiadása szerint a teljes európai online B2C áruforgalom értéke elérte a 741 milliárd eurót. Ez 13%-os növekedést jelent 2022-hez képest és 32%-a határokon átnyúló értékesítésből származik.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Két év után először nőtt az e-kereskedelem Németországban
Az iparági szövetség szerint a német online kiskereskedelemben két év…
Tovább olvasom >AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >