A határokon átnyúló e-kereskedelmi forgalom tavaly elérte a 237 milliárd eurót
A határokon átnyúló európai online piac 2023-ban 237 milliárd eurós forgalmat realizált, ami 32%-os növekedést jelent az előző évhez képest.
Az európai online üzletek 107 milliárd eurós határokon átnyúló forgalmat generáltak.
Az európai határokon átnyúló e-kereskedelem 2022-ben 179 milliárd eurót tett ki. Abban az évben az európai online üzletek 105,5 milliárd eurós határokon átnyúló forgalmat generáltak, ami rekordméretű forgalomnak bizonyult. Tavaly 1,4%-os növekedést követően határokon átnyúló forgalmuk 107 milliárd euróra emelkedett.
A Cross-Border Commerce Europe által kiadott „TOP 500 B2C Cross-Border Retail Europe” 6. kiadása szerint a teljes európai online B2C áruforgalom értéke elérte a 741 milliárd eurót. Ez 13%-os növekedést jelent 2022-hez képest és 32%-a határokon átnyúló értékesítésből származik.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak,…
Tovább olvasom >Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a Joint Venture Szövetség vállalati díjait
A közel 40 éves múltra visszatekintő Joint Venture Szövetség (JVSZ)…
Tovább olvasom >Jön a kereskedelmi haszon mérséklése? A kereskedőket és az áruházláncokat is kritizálta Orbán Viktor évértékelőjében
Egyes alapvető élelmiszerek árát a kereskedők és az áruházláncok jelentősen…
Tovább olvasom >Zöldség, gyümölcs, tejtermék áfa-visszatérítés a nyugdíjasoknak: működni fog?
A miniszterelnök a szombati évértékelő beszédében bejelentette, hogy az év…
Tovább olvasom >