A halal élelmiszerpiac lehetőségeiről tart fórumot a NAK
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) „Halal élelmiszerek nemzetközi piaca” címmel online fórumot tart, ezzel is segítve az ezen piacra belépni kívánó élelmiszer-előállítókat és -feldolgozókat.

Egyre nagyobb a kereslet a halal termékek iránt
A halal termékek iránti igény növekedése kiváló üzleti lehetőségeket kínál az élelmiszeripar számára. Az iszlám előírásoknak megfelelően gyártott termékek és szolgáltatások iránt világszerte nagy a kereslet.
A világ népességének több mint egyötöde muszlim, a vallás szigorú előírásokat támaszt az élelmiszerek terén. Azon élelmiszer-előállítóknak, -feldolgozóknak, -kereskedőknek, akik ezen irányba kívánják bővíteni piacukat, fontos megismerni a követelményeket, ami által e jelentős méretű célcsoport számára is előállíthatnak, árusíthatnak élelmiszert.
A NAK 2021. október 13-án 14 órától egy online fórumot tart, melyen betekintést nyújt a halal piacba, a vonatkozó előírások világába, támpontokat adva a termékfejlesztéshez, a piacra bejutáshoz, érvényesüléshez. A program során bemutatásra kerül a Kamara által kiadott
„A halal-előírások” című kiadvány is. A fórumra meghívott előadók ismertetik a halal élelmiszerek globális piaci kilátásait, a halal tanúsítás folyamatát és a halal tanúsítvány adta lehetőségeket. Mindemellett a rendezvényen négy, halal-tanúsítvánnyal rendelkező piaci szereplő panelbeszélgetés keretében osztja meg tapasztalatait a résztvevőkkel.
Az online programon valamennyi kamarai tag ingyenesen vehet részt, előzetes regisztrációt követően. A részletes meghívó itt, a regisztrációs link itt érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
Már csak négy hétig nyújthatók be az egységes kérelmek
2025 május 14-ig 82 432 kérelmet adtak be a gazdálkodók, ennek…
Tovább olvasom >Már csak négy hétig nyújthatók be az egységes kérelmek
2025 május 14-ig 82 432 kérelmet adtak be a gazdálkodók, ennek…
Tovább olvasom >KSH: stagnált az ipari termelés márciusban
2025 márciusában az ipari termelés volumene az előző év azonos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Se a GDP-növekedés, se a zöld növekedés nem veszi figyelembe a természeti korlátokat
Fontos témákról, de oldott hangulatban és élénk érdeklődés mellett folyt…
Tovább olvasom >Jön a III. Employer Branding Konferencia – A jövő már jelen?
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai kérdés.…
Tovább olvasom >A NETWORKING MŰVÉSZETE – Teraszra kiülős, inspiráló Trade Marketing Klubülés
Június 5-én 14: 30kezdettel mindenkit vár a következő Trade Marketing…
Tovább olvasom >