A Győri Audi ETO és a Hajdú sajt versenyt indít a kézilabda szurkolók között
A Győri Audi ETO és a Hajdú sajt versenyt indít a kézilabda szurkolók között. Új szponzorral, nemzetközileg ismert magyar élelmiszermárkával erősít az új évben a Győri Audi ETO. Az együttműködés receptversennyel indul, a szurkolóktól a legjobb sajtos ételreceptet várja a Klub és a Hajdú sajt. A győztes recept beküldőjét több mint hat kiló sajttal, két aranybérlettel és egy csapatvacsorával jutalmazzák.
Fotó: www.gyorietokc.hu
A kétszeres BL-győztes kézilabdaklub és új szponzora, a Hajdú sajt keresi a legfinomabb sajtos étel receptjét. A verseny tegnap került kihirdetésre a csapat első idei mérkőzésén, amelynek keretében a Görbicz Anita vezette zsűri január 31-ig várja a szurkolóktól és a kézilabda szerelmeseitől a pályázatokat. A tét nem kicsi, hiszen a győztes kiemelkedően értékes díjakat kap:
1. A szponzor Hajdú sajt Magyarország egy főre jutó átlagos éves sajtfogyasztásának megfelelő mennyiségű, azaz 6,2 kg sajtot (OÉTI) ajánl fel.
2. A Győri Audi ETO KC 2 db aranybérletet ajánl fel a teljes 2016/2017-es szezonra.
3. A csapat felajánlása a győztes recept beküldőjének: meghívás egy 2016. tavaszi csapatvacsorára, amelyre a nyertes elkészítheti a lányoknak a győztes sajtos ételt.
A versenyre bárki pályázhat a recept és egy fotó beküldésével, amelyen az étel és a pályázó személy látható. Beküldési cím: jatek@gyorietokc.hu, határidő: 2016. január 31. A zsűri elnöke a csapatkapitány Görbicz Anita, tagjai pedig a Hajdú sajt és a Klub vezetősége. A győztes február 15-én kerül kihirdetésre.
Az új szponzor először vállalt ilyen jellegű támogatói szerepet, és az ország legeredményesebb sportklubjával való együttműködéstől termékeinek népszerűsítését is várja. „A több mint 30 országban kedvelt Hajdú sajtoknak keresve sem találhattunk volna jobb hazai partnert, mint a kétszeres BL-győztes győri kézilabdázókat. Biztos vagyok abban, hogy együtt még eredményesebbek leszünk!” – nyilatkozta Dr. Riad Naboulsi, a Kőröstej Kft. alapítója és tulajdonosa.
A Győri Audi ETO KC hosszú évek után dolgozik együtt újra élelmiszeripari céggel, méghozzá Magyarország egyik legjelentősebb, nemzetközileg is sikeres sajtgyártójával. „Örülünk, hogy egy újabb ágazat képviselteti magát a támogatói körünkben!” – mondta el a klubelnök Kelecsényi Ernő. „A Hajdú sajt rendkívül ambiciózus tervekkel indul az új évben, amelyhez csapatunkkal mi is szeretnénk hozzájárulni, és közösen bebizonyítani, hogy két céltudatos vállalkozás összefonódásából közösen még nagyobb siker sztori születhet.”
Kapcsolódó cikkeink
3000 tonna sajtot exportált tavaly a svájci Lidl
Több mint 3000 tonna sajtot exportált a svájci Lidl 2023-ban,…
Tovább olvasom >Személyre szabott ajánlatokat akarnak a fogyasztók az online élelmiszerkereskedőktől
Az Algolia platform által végzett kutatásban megkérdezett 1000 amerikai felnőtt…
Tovább olvasom >Enyhült a prés a sajton
Nyögi még a közelmúlt horrorárait a sajtpiac: hiába normalizálódott az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >