A Győri Audi ETO és a Hajdú sajt versenyt indít a kézilabda szurkolók között
A Győri Audi ETO és a Hajdú sajt versenyt indít a kézilabda szurkolók között. Új szponzorral, nemzetközileg ismert magyar élelmiszermárkával erősít az új évben a Győri Audi ETO. Az együttműködés receptversennyel indul, a szurkolóktól a legjobb sajtos ételreceptet várja a Klub és a Hajdú sajt. A győztes recept beküldőjét több mint hat kiló sajttal, két aranybérlettel és egy csapatvacsorával jutalmazzák.
Fotó: www.gyorietokc.hu
A kétszeres BL-győztes kézilabdaklub és új szponzora, a Hajdú sajt keresi a legfinomabb sajtos étel receptjét. A verseny tegnap került kihirdetésre a csapat első idei mérkőzésén, amelynek keretében a Görbicz Anita vezette zsűri január 31-ig várja a szurkolóktól és a kézilabda szerelmeseitől a pályázatokat. A tét nem kicsi, hiszen a győztes kiemelkedően értékes díjakat kap:
1. A szponzor Hajdú sajt Magyarország egy főre jutó átlagos éves sajtfogyasztásának megfelelő mennyiségű, azaz 6,2 kg sajtot (OÉTI) ajánl fel.
2. A Győri Audi ETO KC 2 db aranybérletet ajánl fel a teljes 2016/2017-es szezonra.
3. A csapat felajánlása a győztes recept beküldőjének: meghívás egy 2016. tavaszi csapatvacsorára, amelyre a nyertes elkészítheti a lányoknak a győztes sajtos ételt.
A versenyre bárki pályázhat a recept és egy fotó beküldésével, amelyen az étel és a pályázó személy látható. Beküldési cím: jatek@gyorietokc.hu, határidő: 2016. január 31. A zsűri elnöke a csapatkapitány Görbicz Anita, tagjai pedig a Hajdú sajt és a Klub vezetősége. A győztes február 15-én kerül kihirdetésre.
Az új szponzor először vállalt ilyen jellegű támogatói szerepet, és az ország legeredményesebb sportklubjával való együttműködéstől termékeinek népszerűsítését is várja. „A több mint 30 országban kedvelt Hajdú sajtoknak keresve sem találhattunk volna jobb hazai partnert, mint a kétszeres BL-győztes győri kézilabdázókat. Biztos vagyok abban, hogy együtt még eredményesebbek leszünk!” – nyilatkozta Dr. Riad Naboulsi, a Kőröstej Kft. alapítója és tulajdonosa.
A Győri Audi ETO KC hosszú évek után dolgozik együtt újra élelmiszeripari céggel, méghozzá Magyarország egyik legjelentősebb, nemzetközileg is sikeres sajtgyártójával. „Örülünk, hogy egy újabb ágazat képviselteti magát a támogatói körünkben!” – mondta el a klubelnök Kelecsényi Ernő. „A Hajdú sajt rendkívül ambiciózus tervekkel indul az új évben, amelyhez csapatunkkal mi is szeretnénk hozzájárulni, és közösen bebizonyítani, hogy két céltudatos vállalkozás összefonódásából közösen még nagyobb siker sztori születhet.”
Kapcsolódó cikkeink
NAK: 19 magyar termék végzett az élen a világ legrangosabb sajtversenyén
A világ legrangosabb sajtversenyén, a Portugáliában megrendezett World Cheese Awards-on…
Tovább olvasom >A magyar sajtkultúra újabb diadala – Magyar sajtok hódítottak a World Cheese Awardson!
A magyar kézműves sajtok idén is kitűntek a világ egyik…
Tovább olvasom >3000 tonna sajtot exportált tavaly a svájci Lidl
Több mint 3000 tonna sajtot exportált a svájci Lidl 2023-ban,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >