A Győri Audi ETO és a Hajdú sajt versenyt indít a kézilabda szurkolók között
A Győri Audi ETO és a Hajdú sajt versenyt indít a kézilabda szurkolók között. Új szponzorral, nemzetközileg ismert magyar élelmiszermárkával erősít az új évben a Győri Audi ETO. Az együttműködés receptversennyel indul, a szurkolóktól a legjobb sajtos ételreceptet várja a Klub és a Hajdú sajt. A győztes recept beküldőjét több mint hat kiló sajttal, két aranybérlettel és egy csapatvacsorával jutalmazzák.
Fotó: www.gyorietokc.hu
A kétszeres BL-győztes kézilabdaklub és új szponzora, a Hajdú sajt keresi a legfinomabb sajtos étel receptjét. A verseny tegnap került kihirdetésre a csapat első idei mérkőzésén, amelynek keretében a Görbicz Anita vezette zsűri január 31-ig várja a szurkolóktól és a kézilabda szerelmeseitől a pályázatokat. A tét nem kicsi, hiszen a győztes kiemelkedően értékes díjakat kap:
1. A szponzor Hajdú sajt Magyarország egy főre jutó átlagos éves sajtfogyasztásának megfelelő mennyiségű, azaz 6,2 kg sajtot (OÉTI) ajánl fel.
2. A Győri Audi ETO KC 2 db aranybérletet ajánl fel a teljes 2016/2017-es szezonra.
3. A csapat felajánlása a győztes recept beküldőjének: meghívás egy 2016. tavaszi csapatvacsorára, amelyre a nyertes elkészítheti a lányoknak a győztes sajtos ételt.
A versenyre bárki pályázhat a recept és egy fotó beküldésével, amelyen az étel és a pályázó személy látható. Beküldési cím: jatek@gyorietokc.hu, határidő: 2016. január 31. A zsűri elnöke a csapatkapitány Görbicz Anita, tagjai pedig a Hajdú sajt és a Klub vezetősége. A győztes február 15-én kerül kihirdetésre.
Az új szponzor először vállalt ilyen jellegű támogatói szerepet, és az ország legeredményesebb sportklubjával való együttműködéstől termékeinek népszerűsítését is várja. „A több mint 30 országban kedvelt Hajdú sajtoknak keresve sem találhattunk volna jobb hazai partnert, mint a kétszeres BL-győztes győri kézilabdázókat. Biztos vagyok abban, hogy együtt még eredményesebbek leszünk!” – nyilatkozta Dr. Riad Naboulsi, a Kőröstej Kft. alapítója és tulajdonosa.
A Győri Audi ETO KC hosszú évek után dolgozik együtt újra élelmiszeripari céggel, méghozzá Magyarország egyik legjelentősebb, nemzetközileg is sikeres sajtgyártójával. „Örülünk, hogy egy újabb ágazat képviselteti magát a támogatói körünkben!” – mondta el a klubelnök Kelecsényi Ernő. „A Hajdú sajt rendkívül ambiciózus tervekkel indul az új évben, amelyhez csapatunkkal mi is szeretnénk hozzájárulni, és közösen bebizonyítani, hogy két céltudatos vállalkozás összefonódásából közösen még nagyobb siker sztori születhet.”
Kapcsolódó cikkeink
Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók kedvence: évente közel hárommillió sajt fogy a Kifli.hu-nál
A Kifli.hu vásárlóinak 72 százaléka időnként, 50 százaléka viszont rendszeresen…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >